Elin=) Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Gutten vår på 2,5 mnd vil ikke sove i sengen sin.. Han kan sove når vi legger han ned, men han våkner nesten med en gang etter vi har lagt han ned. Så plukker vi han opp etter han har gråtet i ca 4- 5 min, da sovner han i armene, så prøver vi igjen men uten hell. Så det ender med at vi tar han opp i senga vår, virker ikke som han vil sove alene.. Sover enten oppå brystet mitt, eller ved siden av meg.. Hadde vært kjekt å sove alene i sengen vår igjen, hvis dere skjønner? Håper noen har noen råd eller triks..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg gjorde noe jeg var knallfornøyd med her for et par uker siden da Emilie var sånn! Jeg tok henne opp og la henne oppå det lammeskinnet som hun ligger på og byssa henne i søvn i armene mine! Da hun sovna så la jeg henne bare ned, for da hadde hun jo allerede varmen fra skinnet og dyna over seg! Ble ingen forandringer på hva som lå nært hodet hennes! Ellers så anbefaler jeg koseklut på det varmeste!!!
lille sprelle Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 vi brukte varmeflaske i senga hennes før hun skulle legge seg da de første mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå