miamipia Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Noen som vet om jeg kan gi Biovit eller Sana Sol til min gutt på 7 mnd som vitaminer??? Tran får jeg ikke i han. Stekt umulig!!!!
hormonia&alienimagen3 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 hør med helsestasjonen din,men mener og huske at HS sa en kunne gi biovit...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Her er det jeg fant på nett: Tran, Sana-sol og Biovit - Informasjon om Porta Medicus / Pasient informasjon / Tran, Sana-sol og Biovit - Informasjon om Hva anbefales til barn Fra barnet er 4 uker gammelt kan det enten få Sana-sol D-vitamin dråper og Triomega flytende eller tran. Kan barnet ta D-dråper og tran samtidig Nei, fare for overdosering av vitamin D. Kan barnet ta D-dråper og Sana-sol eller Biovit Ja, men da kun 3 D-vitamin dråper og ½ dose (5ml) Sana-sol eller Biovit. Fra barnet begynner med vanlig mat Sana-sol flytende eller Biovit. Eller Sana-sol tyggetabletter. ( skal knuses til de minste). Eventuelt tran. Barnet kan få ½ dose tran og ½ dose Sana-sol eller Biovit. Forskjell på tran og Sana-sol/Biovit Tran består av omega 3, A-vitamin, D-vitamin og inneholder dermed ikke like mange vitaminer som Sana-sol og Biovit. Sana-sol og Biovit er mer komplette vitaminprodukter enn tran, men mangler omega 3. Forskjell på Sana-sol og Biovit Biovit er sitrusfri og har en annerledes smak enn Sana-sol.
lille sprelle Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 på nyfødtintensiven ga de multivit (fås på apoteket), så det har vi fortsatt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå