Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har disse på listen fra før av; Adele (Sofie?) Hannah (Sofie) Helena (Sofie) Lily/Lilly (Sofie) Sofie Men ønsker flere navn å vurdere ;o)
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Du har så god navnsmak mamman til Ava. Forresten har Ava mellomnavn? Jeg liker veldig godt Lily, Adele, Sofie og Helena. Helena Sofie blir litt vel mye greske navn med fin betydning for meg. (Helena betyr vakker og Sofie betyr klok) Likte forslaget ditt lengre ned; Lily Helena. Det var kjempe fint og Lily og Ava er jo så fint sammen. Ellers er jo Lily Sofie vakkert, men jeg syntes jo også at Lily Adele er nydelig... Syntes dere skal holde på Lily og velge et som passer til feks en av forslagene dine:)
mammatil3! Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Har lest ett par innlegg fra deg før, og du har sikkert lest de fleste mine.... har hvertfall fått svar fra deg av og til... Du sliter du også ser jeg, mye de samme navneforslagene som går igjen. Ava er veldig fint og enkelt, ville prøvd å holde søsterens navn i samme sjanger (men det er meg) Lily Adele er fint å lese, men blir for meg for tungvindt å si i farten og litt problem å alltid stokke tungen riktig. Jeg har sagt før at Ava og Sofie klinger så fint sammen, men jeg forstår deg godt i søken etter nye forslag. Det er der jeg også sliter, har noen "gamle navn" på listen som liksom ikke helt sier "pang" ,men som en ikke helt klarer å legge bort. Nye forslag til deg som kan passe med Ava er: Aud Bella Cora Dina Ebba Edda Edla/Edle Eira Elisa Elna Erla Gina Greta Hedda Helle Ida Irja Isa (min favoritt!) Ava og Isa Kaia Lina Maya Olea stina Sina Tea Tora Tina Une Wilma Åsta Åsa Håpe det har vært litt til hjelp! Lykke til! Håpe du skriver inn så vi får vite hva du bestemmer deg for tilslutt :-)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Ava har mellomnavn ja, hun heter Ava Matea (Matea var farens forslag, selv om jeg aldri har vært overbegeistra): Lily er min store favoritt, men enig i at Lily Adele er litt tungt. Litt tungt med overgang mellom to vokaler, har jeg funnet ut.. Derfor er kanskje Lily Helena eller Lily Sofie gode kanditater.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Tusen takk for forslag, mammatil3. Sliter en del, selv om vi har god til liker jeg å være litt tidlig ute. Eira Kaia - skrevet som Caja UnA Disse liker/likte jeg :-)
Mammatileipia + ? Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Hva med AINA HELENA eller AINA SOFIE da?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 HELENA SOFIE:) Har selv en SOFIE HELENA I MAGEN:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå