Gå til innhold

Liker dere Hello Kitty katten fra h&m?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre. Har jente og har litt av det, men nå synes jeg den katten er på nesten alle klærne fra h&m. Har fått litt nok. Styrer litt unna disse klærne. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gutter selv, men jeg syns katten er søt jeg da. Har kjøpt klær med det i gaver, men forstår godt man blir lei hvis man har veldig mye av det..

Men uansett jeg kjøper klærna til barna mine på forskjellige butikker så da blir det variasjon likevel.

Skrevet

Vi har en del Hello Kitty klær vi, både storesøster på 5 og lillesøster. Syns katten er søt jeg:-)

Skrevet

Hello Kitty er vel ikke et H&M merke? De har vel bare lånt det.. Hello Kitty er mye større enn H&M, og min jente elsker denne katten.. Og H&M har mye billigere klær enn hva du vanligvis måtte betalt for denne katten. Så lenge jenta digger dette selv, syns jeg det er greit. Det plager meg ikke akkurat..

Skrevet

Den er japansk. Jeg liker den ikke og er glad jeg ikke har jenter som maser om det.

Skrevet

I starten syns jeg den var kjempesøt, men nå begynner jeg å få litt nok av hello kitty må jeg innrømme :-)

Alle de fine klærne de har på H&M er jo hello kitty, fant en nydelig julekjole der, når jeg kom hjem var det jammen i meg en hello kitty logo på den og:-)

Selv om jeg begynner å bli litt lei av den katten er de beste stømpebuksene jeg har hatt til barnet mitt fra hello kitty, så det skal de ha....

Skrevet

Har aldri likt, kommer aldri til å like og kommer heller ikke til å kjøpe til hverken egne eller andre sine klær. Underforstått; jeg synes det er stygge klær. Men HM har mye annet fint :)

Skrevet

Her gikk det unna...he he. Skal selvsagt være at jeg aldri kommer til å kjøpe Kitty klær til egne eller andre sine BARN.

Skrevet

Jeg syntes at Hello Kitty var søt og morsom før, men nå er jeg veldig lei av den. Forsåvidt enig i at det ikke gjør så mye hvis ungene selv liker den og den er jo en uskyldig figur i forhold til mye annet som er på barns klær og ting. Men det har blitt too much nå altså, de har hatt den katten på nesten alt av klær på H&M så utrolig lenge nå og det er flere andre kjeder som også bruker den en del. Har begynt å kjøpe de fleste klærne andre steder, f.eks Lindex har mye fint H.K fritt tøy.

Skrevet

Jeg har aldri likt den, og velger konsekvent å ikke kjøpe de. Nå er jenta mi bare 16 mnd da, og hadde hun uttrykt ønske om å få slike klær så ville jeg nok sagt ja til et par slike plagg.

Skrevet

Jeg prøver å styre unna sånne masseproduserte popuær-figurer som Hello Kitty, ole brum, spiderman, snoopy o.l. Synes det har en tendens til å bli litt overdose. Liker bedre figurer som det ikke er like mye mediefokus på, som feks fra lindeks eller Ida T. Kanskje jeg er litt rar....

Men når barna blir eldre og blir mer opptatt av disse pop-figurene, kommer de nok til å få slike klær (til en viss grad).

Skrevet

syntes den er veldig søt:D snuppa har en del av disse klærene å hun liker velig godt å se tegnefilmen på tv;) ellers har hun også noen hello kitty ting..

Skrevet

jeg kjøper også andre klær, ellers vil det nok bli for mye

Skrevet

Hello Kitty er jo egentlig et eget merke, så den katten hos H&M er nok bare en billigere kopi:) Heter vel ikke Hello Kitty det originale merket da...

Jeg synes selv at det kan bli litt mye på klærne til H&M, men jentene liker den veldig godt. Både den hos H&M og den originale:)

Skrevet

Har heldigvis gutt så slipper å kjøpe den katta:P

Den er søt å se på:P men den finneste jo på ABSOLUTT alt av klær på hm . Når man er ute etter å kjøpe noe til feks jul, bryllup, dåp, begravelse og slikt da passer ikke katta inn synest jeg:P

Blir for "barnseligt" om man kan si det

Skrevet

Hello Kitty er jo omtrent en egen religion for tiden. De tjener iallefall fett på den franchisen der.

Søt i begrenset opplag mener nå jeg. Har et par t-skjorter, men unngår med vilje å kjøpe hello kitty stasj.. Blir bare for mye..

Skrevet

Hater den! :-)

Syns den ødelegger klær som kunne vært ok, den er for prangende, pluss det står jo tydelig hvor klærne er kjøpt...

Skrevet

Har ikke mye av Hello Kitty nei, bare noen få ting. Som andre sier så er det jo ikke et hm-merke, men det er en japansk figur som egentlig er et produkt som er produsert av Sanrio, som også produserer andre anime figurer. Dette har eksistert siden 70-tallet og har vært populært i andre land i mange år, så litt morsomt at hm har plukket opp denne trenden først nå. Men det er jo blitt ganske populært her og nå. Jeg liker mange av Sanrio sine karakterer, men liker ikke å ha klær med bare det, siden det føles som man går med reklame, men søte er de:) Men synes My melody og Twin little stars er mye søtere jeg da:)

Skrevet

Hello Kitty har vært i Norge før H&M begynte med den på sine klær.

Jeg har flere Hello Kitty ting, klær etc fra 70 tallet da jeg var lita. Det er det originale merket da, og de produserer jo alt mulig. Klokker, smykker, radioer, vesker osv, osv:)

Kom visst en ny kolleksjon smykker og klokker for en tid tilbake, og det er ikke akkurat H&M priser....

Skrevet

jeg syns hello kitty er kjempe søt jeg da;) venter jente nå, og det har nok havna litt hello kitty i skuffen ja ;) men kommer jo ikke til å bare ha klær med hello kitty på;)

Skrevet

uendelig mye bedre enn de STYGGE klærne med hodeskaller!!!

Skrevet

Liker ikke disse klærne overhodet. Har fått en kjole i gave, men den ble aldri brukt.

Skrevet

Jeg liker Hello Kitty veldig godt. Synes klærne er kjempesøte! Såå gøy å ha jente man kan kle opp i Hello Kitty, og så fins det jo litt av det til mammaen også ;-)

Skrevet

Har bare gutter, og det er kanskje like greit, for den katten klarer jeg ikke...

Skrevet

Jeg synes Hello Kitty er helt greit jeg, og Lusket har funnet ut at det er katter på klærne, og blir SÅ glad!

Og dette har mormor fått med seg.

Så Lusket har MASSE Hello Kitty:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...