Lala82- Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Ja,overskriften sier vel alt.Jeg har en baby på 13 dager og hittil har vi ikke hatt noen problemer med mageknip osv.Men det har kanskje noe med at jeg passer veeeeldig på hva jeg spiser,dvs det er ikke mye forskjellig kan man si.Det jeg lurte på om noen kunne svare meg hva man kan spise av frukt og grønnt slik at barn ikke får mageknip. Vet at man bør unngå kål,bønner,druer,sitrusfrukter...men hva kan jeg egentlig spise???
Hilde_85 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Melon f.eks. Vet at epler og kan være litt sterkt for magen. Men man må nesten prøve seg litt fram
Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Alt - med måte da. Ser du at knøttet reagerer på spesielle matvarer så kutter du det h*n reagerer på en stund - det var beskjeden jeg fikk på barsel. Her funker alt- hun har aldri reagert på noe. Merker at en del av besteforeldregenerasjonen stadig skal skåne meg for løk og kål og brus og jordbær, men selv har jeg aldri begrenset inntaket. (men rett nok hiver jeg ikke i meg kilosvis av "fy-mat" heller. Normale mengder )
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg spiste ganske fort alt mulig. Erter, kål, løk, brus, fant fort ut at det var mer styr å holde seg unna alt mulig. Og her har ikke snuppa reagert noe.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Løk og kål er vel de vanligste. Hvorfor skal du ikke spise sitrus...? Jeg kunne spise måteholdent av alt utenom ruccula salat (og der skulle det ikke mye til en gang).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå