Gå til innhold

Akebrett med ratt eller Stiga rattkjelke til 3 -åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par år med babyakebrett som velter ved en hver liten ujevnhet i snøen, ønsker jeg å gi jenta vår noe nytt.

Først tenkte jeg det var tryggest med akebrett, da det er nærmere bakken og kanskje ikke går så fort om hun aker alene. Syns de rosa Frost akebrettene på G-sport er litt fine. (Kanskje dyrt med 499 kr for det?)

Stiga rattkjelke kunne jeg godt tenkte meg en størst mulig av, slik at det er lettere for oss foreldre å sitte på. Kanskje vi kunne hatt en felles i familien i tillegg til akebrett?

MEN..

..så har jeg hørt at det er lettere å dra barn på kjelke enn akebrett og hun sitter vel ganske bra også. Ganske pysete jente da (foreløpig), så tør sjelden ake alene. Vil helst trekkes på flat bakke.

Hva bør vi kjøpe?

Akebrett (evt. hvilket)?

eller rattkjelke (noen spesiell å anbefale?)

Fortsetter under...

Skrevet

Stiga rattkjelke ingen over ingen ved siden.

De akebrettene kan ikke måle seg en gang. Har prøvd begge deler. Vi har brukt Stiga fra de var under 2 år, går supert, det, og passer for voksne også:-D

Det er kjempelett å dra dem på rattkjelken, mye tyngre å dra på akebrett.

Skrevet

Eldstejenta vår har hatt Stiga Rattkjelke siden hun var 2:) Hun vil heller ikke ake alene så mye, men det er god plass på kjelken så det går bra for en av oss foreldre å sitte på. Verre med akebrett der man må kravle seg ned på bakken...

Skrevet

Ville ikke vurdert annet enn Stiga. Vi har vært ute og akt idag, og både liten og stor har kost seg max på rattkjelken. De er også store nok til at vi voksne kan sitte på, ganske kjekt igrunn.

Skrevet

Stiga rattkjelke! (snowracer)

Vi har hatt siden gutten var 1,5 år. Knall fornøyd!

Skrevet

Stiga rattkjelke, det skal vi kjøpe til snuppa på 19 mnd til jul:)

Annonse

Skrevet

Luke skal få Stiga rattkjelke til jul, blir stas. Er 3 år

Skrevet

Vi har en treåring som har arvet en snowracer etter sin pappa. Vi er kjempefornøyd med den, men nå som hun har blitt så stor og vil klare ting selv, er det ikke nødvendigvis så bra lenger. Det er nemlig så tungt at hun ikke klarer å dra det opp bakken igjen selv. Så hun ønsker seg et lettere akebrett til jul :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...