Gå til innhold

Må bare "skryte" litt hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var litt oppgitt i begynnelsen da lille var født til 2,5 mnd

i begynnelsen ville han ikke ligge i egen seng, så sov i senga ilag med meg 2 første ukene. Så fikk jeg lagt han sovende i sin egen seng etterhvert, så når han våknet så ble resten av natta i mi seng.

Så gikk det seg til at jeg ammet han og så la han i sin egen seng om natta. Men jeg strevde med å få lagt han. Ikke kunne jeg legge han våken for det gikk ikke. Og sovnet han i fanget mitt så la jeg han, men han våknet opp igjenn etter 5-15 min. Sur og grinete for han var trøtt. Kunne legge han fler ganger før han endelig tok natta. kl ble som ofte halv et

men for ca 2 uker siden så gikk det bra også, sovnet han så gikk det som regel greit å legge han uten han våknet. Og så begynte jeg å prøve å legge han våken, fikk det til inni mellom og noen ganger måtte jeg bare gi opp

MEN den siste uka her har jo ting bare blitt helt supert!!! Nå legger han seg menst han er våken. Jeg har prøvd litt å leggge han våken flere ganger, men nå så har han blitt skikkelig flink :D

Legger seg åtte tiden. Kan høre han klage litt, ikke skriker, bare litt klaging (hører bare 4-5 klaginger), så kan han små prate litt og så blir det stilt. Så sovner han :) Og det innen kort tid.

Så ikke fortvil dere som har det som jeg hadde, det går seg til :D

Så nå slipper jeg trøtt og grinete unge på kvelden som ikke får til å sove :) Hurra!

han ble 3 mnd 19.nov ;)

Skrevet

Bank i bordet :-) dette kan gå opp og ned. Men jeg synes du har vært kjempeflink, og krysser fingrene på det holder seg! :-)

Skrevet

fullstendig klar over det, men hver ting har vært en seier..fra at han ligger i sin egen seng og legger seg i sin egne seng igjenn om natta. At han har lært å sovne av seg selv ikke misnt. Slipe å legge han 5 ganger sovende før han tar natta :)

At det vil gå opp å ned er greit, så lenge jeg vet han kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...