Baby<3 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 jeg har sikkert spurt om det før, men vi er begge så glad i navnet Linnea men søstra mi har ei vennine som heter Linn Emilie A..... hun blir kallt for Linnea så søstra mi ser på det som kallenavn og mamma forbinder det med tørkepapir eller noe sånt...(det er merke) så de begynte begge å le når jeg nevnte navnet, vil jo at mormor og tanta skal like navnet da... tror dere de venner seg til det ? hmm...ble litt snurt hehe...
erteposen + 4 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Linnea er jo et vanlig og populært navn, og jeg vil tro de venner seg til det. Ikke lenge siden Thea var et gammel dame navn.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Synes Linnea er et kjempefint navn! Og de venner seg nok til det skal du se =)
Vipsenmamma Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg tenker at det er et klissenavn, men de venner seg sikkert til det hvis dere velger det.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Absolutt ikke noe kallenavn synes jeg, men ikke noe jeg hadde valgt...
Vannmann35 Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Linnea er det 12 mest brukte navnet i Norge, så jeg kunne ikke valgt det navnet uansett - blir for kjedelig, nesten litt klisjé...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå