Gå til innhold

18 des skjer det ting :o)

Anbefalte innlegg

Var på ul på torsdag, fikk da vite datoen for igangsetting. Nå er jeg nesten sikker på at jeg når hjem til jul :o)

Blir satt igang 3 uker før termin, akkurat slik som sist. Sist gang tok det 2 dager før babyen kom & hjem 3 dager etter fødsel. Satser på det samme denne gangen og :o) Da blir det en fin lille julaften!!

Ønsker dere alle masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139157604-18-des-skjer-det-ting-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅhh så spennende! ;)))))

Får jeg spørre hvorfor du blir satt igang så tidlig?

:)

Jeg har termin 2. juledag... og er REDD denne lille prinsen er STOR...

derfor ønsker jeg isåfall DA igangsetting litt før tiden....

Heisann

Blir satt igang pga antistoffer i blodet, må ta blodprøver hver 14 dag, det samme med ul. Har blitt en del ul til nå, 7 stk, skal tilbake igjen om 1 uke. Er ganske sjeldent det antistoffet jeg har, 1-2 tilfeller i året på kk. Har ikke noe med rh -/+ å gjøre (jeg er rh +). Ved sist måling var babyen 2400....hjeeelp...det er stort for å være 33 uker. Fikk beskjed at babyen er stor, 90 % støre enn gjennomsnittet. Au, au, har bare fått små babyer før (2870gr & 3010gr), blir heldigvis satt igang 3 uker før pga antistoffene!! Tror babyen kommer til å være ca 3100-3200gr ved fødsel 3 uker før termin. Vet at det ikke er så mye, men har slitt litt med å få de ut.

Hvis du er bekymret snakk med jordmor/lege, hør om du kan få ul får å estimere vekten, uansett masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...