Mamma med spire Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Han er nå 8,5 mnd å det er virkelig på tide å få han i egen seng! Begynte igår å han sovnet etterhvert med protester, men idag våknet han med feber å er pottetett i nesen! Blir det da for ondskapsfullt å fortsette inatt når han er syk? Har prøvd mange ganger å få han i egen seng, men det er så typisk at han blir syk hver gang jeg prøver!Skulle nesten tro det var med vilje.. Vil virkelig få han i egen seng, men jeg syns så syns på han når han blir syk! Er også derfor jeg ikke har fått han i egen seng enda:/ Men samtidig så har jeg jo begynt, å det er jo dumt å begynne helt forfra gang på gang..
Gjest mphs Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jenta mi sov i egen seng da hun var forkjølet. Ville ikke kludre til det at hun sover i egen seng. Hadde nok samsoving med nr.1. Hun får komme opp i sengen vår når hun våkner for mat ca. kl.06.00 ellers ammer jeg henne på sengekanten og legger henne tilbake i sengen sin.
Mamma med spire Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Ja, men nå er ikke han vant til å sove i egen seng ettersom han har sovet med meg.. Det blir da veldig mye protester, å jeg vet ikke om jeg har så veldig lyst til å utsette han for det når han er syk, fordé om jeg virkelig vil ha han i egen seng..
Hønepøne1 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg ville ventet til han ble frisk igjen. Jeg la datteren min på eget rom, og like etter ble hun forkjølet. Da gråt og gråt hun jo både av ubehag og div, ble jo bare tettere og tettere. Så hun lå ilag med meg to netter, og så tok det ei natt med litt uro, før hun var fortrolig med å ligge alene igjen.
2 hjertegull :) Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg ville definitivt ventet til han var frisk igjen.. Han gjør det jo ikke med vilje, selv om det kan virke slik, hehe Hadde han vært vant med å sove i egen seng så hadde han jo kunnet ligge der selv om han var forkjølet, men som du selv sier, så er han jo ikke vant til det, og da skulle trumpe gjennom noe sove selv i egen seng prosjekt, det synes ikke jeg er riktig.. Du har jo begynt ja,men du har ikke kommet så langt at "tilbakesteget" blir sålangt, selv om du må begynne på nytt når han er frisk.. Hvis du selv ikke føler deg komfertabel med å gjøre det, så lar du vær! Enkelt og greit:)
Mamma med spire Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Igår når det var tid for seng så fant jeg ut at jeg prøver å legge han i egen seng, men begynner han å skrike så får han sove med meg! Ville ikke at han skulle ligge å skrike i sengen sin når han ikke er vant til å være der å er syk!! Men det gikk over all forventning!! Lagde litt lyd i ett minutt (!) før det ble stille å sovnet!! Han våknet halv ett, fikk mat å sovnet med engang i egen seng igjen! Å han sov der til kvart på 7, uten noe skriking i det hele tatt:)) Er så glad for at jeg valgte å prøve igår! Trodde jo ikke det skulle gå så bra.. Er så glad, å så utrolig stolt av lille fantastiske gutten min:)
2 hjertegull :) Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Så bra at det gikk over all forventning da! Synes du hadde en lur tanke, det om å prøve først, men hvis han begynte å gråte så fikk han komme over til deg.. Smart tenkt! Å så gikk det jo så bra da, kjempedeilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå