Gå til innhold

Noen som har opplevd at BL plutselig har blitt MYE bedre/borte?

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med kraftig BL noen uker nå - er i uke 11 nå. Hadde samme problemer i forrige svangerskap også. Forrige mandag klarte jeg nesten ikke gå/reise meg opp, men kom meg da på første bassengtrening for gravid. Og det skal jeg love deg HJALP!!!

Nå - snart en uke etter er jeg nesten helt symptomfri! Er det mulig da? Går liksom bare å venter på når det skal begynne å gjøre skikkelig vondt igjen men det går vldig bra!

dette er jo selvfølgelig kjempegodt, men kan det være bassengenet som gjør meg SÅ godt?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk mistanke om at jeg var gravid pga jeg fikk problemer med bekkenet.. var da i uke 4... hadde ikke så forferdelig vondt, men var skikkelig ubehagelig.. dette varte vel til ca uke 10-12... og så forsvant det igjen. Var borte i noen uker.. før det kom tilbake med skikkelige smerter.

Har snakket med manuellterapeuten min om dette..og han sier det er helt normalt at man får problemer med bekken tidlig i svangerskap pga hormoner...og at det er vanlig at det forsvinner igjen... hvertfall for en periode..

Nyt tiden uten bekkenløsning!! :) men pass på å ikke belaste for mye, og vær flink å gjør bekkenbunn-øvleser! så kanskje du klarer å holde smertene borte en stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...