Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi (8mnd) har de siste dagene kun sovet 30 min på dagtid. Hun sover ca.19-07 på natten så der er det ikke noe å klage på. Men det er jo så utrolig lite på dagen. Flere som er slik?? Når blir det mer søvn??

Skrevet

min er like gammel, og det går i 30min her også...har det gjort hele tida igrunn...

Skrevet

Gutten vår har vært slik lenge! Hvertfall en mnd. Plutselig en dag snudde det igjen. Nå har han sovet 1 time to ganger daglig i en uke..

Skrevet

Da satser jeg på at det blir bedre snart =) Takk for svar!

Skrevet

30 minutt totalt om dagen eller pr lur?

9 måneder og en uke, og er alt mellom 2 til 3 timer totalt fordelt på 2-3 lurer alt ettersom.....

natt fra halv åtte til alt mellom halv åtte og ni

Skrevet

9,5 mnd. Sover to lurer om dagen. Den første på ca 30-45 min, den andre kan være opptil en time. Sover 1830-08, hele natten.

Skrevet

30 min totalt hele dagen. 1 lur! Mellom 14.30-15.00.

Skrevet

mi snuppe er 8mnd, sover 2* 30 min på dagtid...syns det er altfor lite:( sover kanskje 11-12 timer i døgnet.

legger seg 7, men er våken to timer midt på natta!:(( forferdelig slitsomt, håper det blir bedre snart..

Skrevet

Emilie sov kun 3x 30.min dupper daglig hun og frem til et par uker siden! :S Det var forferdlig slitsomt!! Men plutselig så fant hun ut at hun skulle sove lengre! Nå er den første duppen gjerne 1 time.45 min, den andre er som regel rundt 1-1.5 time og! :) Noen ganger så er hun nødt til å ha en liten dupp i 5-tida på ettermiddagen! :)

sover nå fra ca kl 20-07! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...