Snuppisa Skrevet 22. november 2008 #1 Del Skrevet 22. november 2008 På mandag er det fire uker siden jeg hadde utskrapning etter MA. Etter utskrapning blødde jeg litt i ei ukes tid, etter det har det ikke kommet noe blod. For to uker siden hadde jeg litt vondt i korsryggen (som jeg gjerne kan ha ved eggløsning), men på dette tidspunktet testet jeg fortsatt positivt på graviditetstester. I følge en lege jeg snakket med er det ikke vanlig å ha eggløsning når man fortsatt har såpass mye hormoner igjen i kroppen (men dette var en lege på legevakten, vet ikke hvor peiling han har på sånt). I går begynte jeg å blø littegrann, og ble da veldig glad siden jeg gjerne vil ta tilbake mensen. Det begynte på samme måte som det pleier når jeg får mensen, men så har ikke blødningen utviklet seg noe. Jeg blør fortsatt, men ikke i nærheten av så mye som jeg pleier å gjøre når jeg har mens. Blodet er helt mørkt og ser levret ut. Vanligvis har jeg ganske lange sykluser, rundt 35-38 dager, så jeg hadde ikke ventet å få mensen tilbake så fort, men jeg vil jo selvfølgelig gjerne tro at dette er mensen, og ikke rester. Dette ble ganske detaljert, men jeg håper noen har orket å lese alt og kan hjelpe meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139156658-er-dette-mensen-etter-ma/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå