Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Orket ikke lenge med nr. 1, men er utrolig hvor fort man glemmer. Tenkte at nå prøver jeg med tran på nr. 2 også. Men nå er det slutt. Alt lukter tran. Ga det før hun la seg for natten, men det hjelper søren ikke. Alt stinker. Ungen stinker, det kommer ut i gulp, rap, bæsj, huden hennes. Synes det konstant stinker tran, det gjør det ikke fristende å kose med henne. Nå bytter vi til d-vitamin dråper. Snakket med hs om det og hun så på meg som om jeg skulle vært gal. "Er det ikke verdt det, da ?", spør hun. Dårlig samvittighet sørget hun for at jeg tok med meg på vei ut, det skal hun ha.
Emma +??? Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 helt enig!!! min er nå 8 uker og har prøvd å gi tran hver dag i 2 uker men hun er jo ikke spesielt gla i det og har lært seg å spytte det rett ut igjen...klart hun får i seg noe men det meste kommer på bodyen og utover ansiktet!!! også putter hun gjerne en hånd i munden etterpå og dermed stinker den og...huff...alt stinker!! inkl. mine hender...
anette&tutta mari :) Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 vi gir også dråper. tran ble bare søl!
Trulte76 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 gitt opp min jeg også. Har ikke kjøpt d-vit dråper enda da, men har planer om det. nr 1 hun brakk seg, nr 2 likte det, han her svelger det, MEN gulper og gulper flere ganger så både jeg og han må skifte klær flere ganger pr dag. Ikke tran for enhver pris sier jeg. nr 1 hun utviklet seg bra, er skoleflink osv. Og hun fikk IKKE tran
2 hjertegull :) Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Nei det er ikke livsviktig med tran, men det er sunt, og jeg ser på det slik at jeg bidrar positivt til utvikling av hjernen hennes ved å gi henne tran.. Vi sølte maaaasse i starten, og jeg ga opp en periode, men så begynte jeg å gi henne det i sånn medisinmålsprøyte, og sølte ingenting etter det.. Nå får hun tran og biovit hver morgen... JEG synes det er verdt det.. Unødvendig av din hs å gi deg dårlig samvittighet, men hvis du ønsker å gi tran, så er det ikke umulig
Marsipan❤grisen Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg gir også tran i små sprøyter. Da bare spruter jeg litt og litt tran inn i munnen hennes. Blir ikke noe søl av det. Det lukter tran av henne da, men blir ikke noe søl på klærne hennes iallefal. Jeg også ga D- vitamindråper i en periode, men nå har jeg startet opp med tran igjen.
Gjest mphs Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Jeg orket ikke prøve tran en gang denne gangen og gikk rett på D-vitamin dråpene. Begyner med tran når de er eldere. Jenta på 3 husker tranen hver dag selv:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå