Gå til innhold

Planlegging av nr 2? Årstid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planleggere dere slik at dere får på ønsket tid av året?

Vi gjorde det med første, fikk i April. Perfekt for oss. Det tok tre måneder før vi ble gravide, men prøvde nok ikke voldsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg noen gang ha flere vil jeg nok unngå sommeren i hvertfall, synes det var "fælt" å få baby på sommerstid, hehe.. Har barn født i oktober, september og juni. Høstbarn var veldig greit egentlig og kan tenke meg at tidlig vår også er fint.

Skrevet

Nei , vi tenker ikke årstid og slikt..

Men er veldig glad for at jeg har sluppet å gå høygravid på sommeren.. fikk i januar første gang.. og nr to kommer i des/januar.. super tid syns vi ;)

Skrevet

Det er "uaktuelt" for meg å gå gravid på sommeren så vi slutter å prøve hvis termin drar seg mot slutten av mai.. Det er uutholdelig å gå gravid når det er varmt synes jeg, og ekstremt varmt på fødeavdelingen på sommeren.. Vil heller ikke ha barn etter august pga barnehage-listene, dvs de som er født etter en viss tid (tror det er 1.september) kommer sist i barnehagekøen uansett. Hittil har "planleggingen" gått fint, har en født i januar, en i april og en i mars. Tenker litt på nr 4 men venter nok til neste år med å prøve..

Skrevet

vi tenkte på det også. har et desember barn fra før, og det ville vi ikke ha igjen. alt for sent på året synes jeg. nå er jeg akkurat blitt gravid igjen og får termin 4 august hvis alt går bra. vi prøvde å få et vår barn men så tok det 5 mnd |før jeg ble gravid så da kom vi litt på etter skudd. men er kjempe glad forde vi:)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som tenker litt sånn. Det å få barn er jo et privilegie, men likevel så ønsker jeg også et vårbarn...Tenker jo litt på de som ikke kan få barn, også sitter jeg her å bestemmer måned osv....

HI

Skrevet

når vi skal ha barn nr to vil vi prøve å ungå a jeg skal gå høygravid på sommeren, har en som e født i august å syntes det var en veldig slitsom sommer siden det også var ganske varm.. vil prøve å få en rundt mars kansje.. syntes det høres greit ut:) ellers vil det ikke stoppe oss om det ser ut som at jeg må gå gravid på sommeren;)

Skrevet

nå ble jeg uplanlagt gravid me nr 1 altså

Skrevet

Vi tenker å prøve å få til ett sted mellom januar og mai/juni, blir jo i 2010 det da, blir litt vanskelig for 2009 mener jeg :)

Jenta vår er nå 18 mnd.

Hører mange klage over det å gå gravid på sommeren. Nå er jenta vår til dagmamma og skal ikke se bort i fra at neste blir det også. Så da trenger vi ikke tenke så hardt på dette med barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...