Gå til innhold

Hei! Dere med termin i sommer og skal gå gravide både vinter, vår og sommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...har fått en senvinter og et sommerbarn tidligere og kan si som så..

tenk gjennom hva du skal til våren..ha du mange konfirmasjoner,bryllup eller liknende??

trenger du noe fint-fint eller kanskje det holder med et skjørt og en topp til å ha til 17 mai??

tenker du litt gjennom det hele kan du slippe "billig" unna..

Det å finne klær som ser bra ut etter svangerskapet også er lurt,da de vanlige klærne ikke passer med en gang..

Skal du noe rett etter termin kanskje?? isåfall kan det være greit å finne noe du kan bruke til å amme i også..?

Hvis du tenker gjennom det tidlig nok kan det være det holdeer med et par bukser, og et par fine topper?? og kanskje skjørt,kjole eller liknende.

Men veldig greit å handle inn i god tid..da får du brukt dem flere ganger :-)

selv falt jeg for happymum sine klær nå sist jeg var gravid...jeg har aldri før følt meg så fresh før,og simpelthen elsker klærne deres!

må ærlig innrømme at de ble brukt en del måneder etter svangerskapet også bare fordi at de er så deeeilig... ;-)

• 4 uker senere...

Hei,

Jeg har termin i begynnelsen av august. Jeg regner med å måtte kjøpe en del klær, iallefall mer enn et par bukser og et par fine topper - jeg skal jo gå på jobb hver dag. Jeg orker ikke ha 2 antrekk å veksle mellom i flere måneder.

Jeg tenkte jeg skulle prøve å kanskje kjøpe noen klær som kan funke utenfor svangerskap, det er jo mange topper nå som er rommelige rundt magen, men ikke er kun for svangerskap. Kan hende jeg blir litt større da, så det skjærer seg litt der. Men i utgangspunktet så tror jeg at jeg vil satse på å bruke vanlige lave bukser, tanktops som jeg tar nedi buksa, og cardigans over, så lenge som mulig. Jeg blir vel ikke så stor over magen før den verste vinteren er over. Vi får se :)

• 3 uker senere...

Hei!

Har også termin i august, og jeg holder en knapp på mammatihgts, og kjoler/tunikaer. Funker på vår og sommer, og også vinter :D Da blir det ikke så dyrt. Så kan jeg heller kjøpe en mammabukse eller to. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...