Gå til innhold

er jeg bare hysterisk eller er dette normalt????!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 12 uker har ikke bæsjet siden mandag,når han ligger ved brystet trykker han nå veldig,han blir veldig urolig og på sin verst må jeg ta han fra brystet sånn at ha skal roe seg ned.Han promper litt,men blir ikke mer en en liten flekk i bleia.Har prøvd nå 3 måltider med 2 teskjer med sviskesaft men ingenting skjer.Har jo lest at når jeg bare ammer at han ikke kan få noen forstoppelse,men ser jo ikke ut som at dette er behagelig for han.Han fikk for 2 uker siden litt mme,kan det hende at det henger litt igjen fra da,han fikk problemer med bæsjinga egentlig da.Jeg tenkte jeg kunne prøve med duphalac og se om det hjelper.Uff er jeg bare helt hysterisk på å få ut den bæsjen eller trenger han virkelig litt hjelp,dette er ikke lett dere,noen som råd.Trodde at når han fikk sviskesaft det skulle komme ut uansett,nei jeg vet ikke lenger..........

Skrevet

Det sies jo at så lenge de kun får mm, så kan de gå opptil 2 uker uten å gjøre stort, uten at det har noe særlig å si. Det kan jo være luft han trykker på. Kanskje du kan prøve litt magemassasje? Massèr rundt magen, med klokken (det er der tarmene ligger) og når du er ferdig så krøker du bena hans opp mot magen, da vil du hjelpe han å trykke litt.

Skrevet

Jeg driver å massere han og da kommer det noen promper,må tror jeg bare slår meg til ro at han må ordne dette selv,vil jo gjøre det riktig hele tiden.Blir jo så usikker av mange rundt meg som sier at uff nei det høres ikke bra ut du,du må gjøre noe,så jeg kjøper malt,sviskesaft og gud vet ikke hva men ....ingenting skjer.Men er det ikke rart at ingenting kommer etter svsikesaften???????????????????

Skrevet

Prøv å stikk en febermåler inn i rompen.Gjorde det til gutten min når han ikke fikk ut noe.Han presset men fikk ikke ut noe.Stakk inn febermåleren og da kom det ut.Fikk det rådet på fødeavdelingen

Skrevet

Prøv Sviskemos istedenfor saft! Jeg syns det er veldig effektivt til gutten min...

Skrevet

Så nå at barnet ditt var bare 12 uker.. da er vel ikke sviskemos no særlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...