januarbaby+maibaby Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg var i et hudpleiekurs i MK for en mnd siden, og kjøpte Mirakel-settet som kostet 2000 kroner. Nå har jeg brukt dette i en måned og huden min er SÅ tørr, og jeg klør og er rød-flammete i ansiktet.... Synes jeg husker at hun som hadde kurset sa at om du ikke var fornøyd så kune jeg levere det tilbake? Stemmer dette? Har prøvd å ta kontakt med henne, men får ikke svar.... Noen som vet? Får jeg pengene igjen?? Jeg har jo ikke brukt det hallveis opp engang, eneste er rensen, den er det ikke mye igjen av...
Fullrulle86 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 stemmer det! jeg har også vært i Mary Kay party å fikk også høre at en fikk pengene igjen viss en ikke tålte produktene eller noe sånt.. ville sendt dem en mail jeg. se om di har en nettside å send mail rett i hovedkontoret:o)
Madeleine85 Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 En venninde av meg selger mary kay produktene, og du har rett på full retur for alt!
Prinsessemamma x 2 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg er tidligere jobbet for Mary Kay og det stemmer at du har returrett på varer du er misfornøyd med, MEN det gjelder kun dersom du har brukt varene hver dag og på den måten de skal brukes. Dvs. at dersom du f.eks bruker en rensekrem fra MK, men lotion fra et annen merke, har du ikke returrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå