*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Det trodde jeg... Men veslas nye ski er da så sinnsykt glatte, og ikke har dem sånne hakk under heller:-(
miapia Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Vi har tatt en bit fra mine feller og limt under. Sånt skaper skiglede :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 begge våre har frost ski som er sånn rillete under. altså smørefrie.. men vi har smurt litt i tillegg noen ganger når det har vært veldig glatt føre..
MegOgAlleMine Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Var å kjøpte ski idag. Fikk da velge mellom smørefrie og smøreski.. De anbefalte smøreski så sant vi kunne smøre.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 var på g-sport.no nå og så de var å få i både smørefri utgave og vanlige... F... nå ble jeg litt sur. Kjøpte dem i går og han på butikken nevnte ikke med ett ord at dem var å få i begge deler. Ikke tenkte jeg på det heller. What to do?
nitro circus Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hos G-sport kan du gå tilbake med produktet, siden du ikke fikk tilstrekkelige opplysninger... Eller du kan beholde de siden man også anbefaler smøreski hvis foreldre gidder å smøre! Jeg har barn som ikke synes smørefritt er noe særlig....det bremser veldig for farten hos litt større barn! .....hilsen en i bransjen!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 Nå har jeg vært og "klaget", fikk beskjed om at kundene pleide selv å spørre, dem kunne ikke spørre hver enkelt kunde om hva dem ville ha.... HALLO??????? Er ikke det jobben deres da? Fikk ikke byttet dem heller siden hun har prøvd dem:-( MEN dem satte på smøretape gratis, også fikk vi halv pris på skistaver som plaster på såret. Tape skulle holde hele sesongen og være bedre enn smørefrie visstnok.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 det er det rareste jeg har hørt... jeg har alltid fått greie på begge typer og valgt selv... dårlig service kaller jeg det! bra de kompenserte litt da!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 vi har smørefrie til 4åringen, men hun fikk selskinnsfeller i fjor til å ha under og som noen her sa, det gir skiglede. hun er en raser på ski og kan gå flere kilometer daglig i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå