nadjahe Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 har gått på pergo denne mnd og fikk Pregnyl for å få eggløsning... har vært på UL 5 ganger denne mnd for å se fremgangen, og alt har gått kjempe kjempe bra, har nå hatt EL og lurer på når er det tidligst at jeg kan ta GRAVITEST? gynekologen sa 3 uker!!! Håper jeg er gravid nå.. etter 3 år med prøving.. men første gang denne mnd med pergo og pregnyl
lioness* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 3 uker er jo nokså lenge da, det er jo vanlig å test positivt ca 14 dager etter el. Evt noen dager før eller etter, kommer an på når det fester seg i livmorslimhinnen og hvor raskt hormonproduksjonen kommer i gang. Enkelte tester positivt allerede 10 dager eller el Skulle ikke tro dette var noe annerledes etter pergo. Krysser fingrene for deg!
nadjahe Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 takk for svar.. men hvilken tester anbefaler dere da? som er best liksom...
Elise77 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Anbefaler Abbot Hcg, eller clearblue. Disse viser forhøyet hcg nivå etter 7 dgr! Spør på apoteket! Lykke til!
nadjahe Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 ok.. etter 7 dager etter EL? d var jo tidlig.. hmmm
lindynatt Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Vent til 14 dager,, da er testen sikker...
nadjahe Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 takk takk... jeg er så spent.. får prøve å ikke være så spent.. for da blir du ikke gravid sier folk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå