Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jenta mi ligger masse på leketeppet. Føler kanskje jeg ikke er med nok å leker med henne da jeg er så sinnsykt sliten for tiden. Hun har mange kjekke leker og leker fint alene. Burde kanskje sparke meg selv i rumpa for å leke med henne, men det ser ikke ut som hu bryr seg at mammaen hennes ligger på sofaen og slapper av. Samboer sto opp med henne idag og da sov jeg til 13:00. Det er vel kanskje et bevis på at jeg har underskudd på søvn ;-)
jentelykke + guttelykke Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg har snuppa mye på gulvet, og det er jo det beste stedet for henne å være med tanke på motorisk utvikling. Innimellom legger jeg med ned sammen med henne, eller tar henne opp på fanget. Tror ikke de har vondt av å ligge og leke for seg selv-heller tvert i mot Snuppa her er også flink til å "si i fra" med ulyder om hun vil ha oppmerksomhet!
Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Ja, jeg ligger og har ligget endel sammen med henne på gymmatta. Det er jo mer avslappende å ligge sammen med henne der enn å gå rundt å ordne med alt mulig som jeg gjør hvis jeg ikke er sammen med henne på gulvet. Hun er nå 8 mnd neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå