Gå til innhold

Takk for masse bra info!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ha mitt første barn på nyåret og har lenge vært usikker på dette med vaksiner. Etter å ha lest diverse informasjon som har blitt lagt ut her inne, og som har ført meg videre i min research, er jeg ikke lenger i tvil. Mine barn skal ikke vaksineres! Selv er jeg glad i å reise og har tatt diverse reisevaksiner fordi det er noe jeg har følt at jeg "må". Snakk om propaganda. Aldri skal jeg vaksinere megselv igjen heller.

Skulle ønske flere foreldre gjorde opp sin beslutning etter å ha lest seg opp i emnet istedenfor å følge flokken.. Det er en grunn til at brorparten av de som vet historiens bakside lar være å vaksinere.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg som leste deg opp og tok en avgjørelse basert på kunnskap og viten FØR barnet ditt er født. Jeg var i samme situasjon som deg, begynte å snuse i materien før ungen var ute, så da 3 mnd vaksinen sto for tur så visste jeg allerede at han ikke skulle vaksineres. Vi er heldige som tenkte før det var for sent. Og jeg mener at flere burde gjort som oss, ikke nødvendigvis latt være å vaksinere, for enhver får ta sitt valg, men at alle tar et valg basert på viten og ikke bare svelger gørra til helsesøster.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...