Gå til innhold

el-test

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har pco, og jeg holder på med AIH forsøk, så tok en el test for morro skyld og til min store overaskelse kom d en strek opp, har prøvd tidligere men da har de alltid vært negative....

har hørt at el tester ikke er til å stole på når man har pco

hvorfor? er det hormonene som surrer og viser evnt feil eller ikke vises på testene?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnern er at man gjerne har et før høyt LH nivå i kroppen og testene blir falsk positive.

Skrevet

takk for svar lindynatt

okei, så siden jeg da har hatt kun negative tester før (og som jeg har fått bekreftet i ettertid at d var neg el på blodprøve) så vil vel det si at denne gangen så er d kanskje til å stole på da?

krysser fingrene på at d er eggløsning jeg, hehe

og ikke noe falskheter på gang hehe

Skrevet

Men hvis du holder på med AIH så overvåker de da EL din?

Skrevet

skal ta blodprøve til tirsdag for å sjekke om jeg har hatt el

så da får jeg vel bare vente å se :)

ha en fortsatt fin søndag :)

Skrevet

ok merkelige greier. her i Tyskland og i sterrike tar de UL for å sjekke når El er, ellers er det lite vitsi i AIH

Skrevet

hm d var jo rart da, for når jeg har spørt om de kan se om det er vært noe eggløsning på ul så sier gyn at d kan de ikke se for det er så smått....

jaja

men satser på at det har vært el og at svømmerne har funnet veien ved insemineringen..

er bare sååå spent jeg, greier nesten ikke å vente med å få vite om det blir spire på oss eller ikke...

Skrevet

Det de gjør ehr er at de sjekekr hvor stor folikkelen(e) er og når de er store nok, setter man EL sprøyte og da blir ca 24 timer senere AIH gjort.

Jeg er språkløs over at legene på måfå uten å vite noe nøyaktig foretar en inseminasjon...

Skrevet

jaja er ikke så greit gitt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...