Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk vaksinene på onsdag og har hatt en temp på 38,6, har gitt han paracet for å holde temperaturen nede, så den kunne gjerne steget mer. Han har også kastet opp, vært uvel, han har vært medtatt, og tydlig irritert over at kroppen ikke spiller på lag med han. I morges trodde jeg det endelig var over, men så kastet han opp tp ganger mens han spiste lunsj, og slokna totalt etterpå.

Andre som erfaringer fra bivirkinger fra 12 mnd vaksine?

Han har bare hatt litt temperatur tidligere, uten at dette har påvirket allmentilstanden hans..

Hilsen bekymret mor

Skrevet

Huff, stakkars liten!

Min jente reagerte med høy feber i 4 dager etter 12 mnd vaksina, hun har ikke reagert noe på de to første vaksinene.

Det går jo spysyke nå for tiden da, sikker på det ikke er det han har og at han tilfeldigvis har fått det like etter vaksinering? Det høres nemlig veldig ut som slik vi hadde det her for 3 uker siden, oppkast og feber i 40. Uansett synes jeg du bør ta en telefon til lege eller legevakt og høre hva de sier, man skal alltid være litt obs hvis de små blir syke etter vaksinering og det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Håper han snart er i form igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...