Gå til innhold

En ICSI -baby har kommet til verden :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere!

For et drøyt år siden ble vi henvist til prøverør da det viste seg at mannen min hadde dårlig sædkvalitet, i tillegg til at jeg hadde PCOS (det visste jeg).

Vi hadde første forsøk med oppstart i oktober i fjor, det endte med overstimuliering, og avbrutt forsøk. Neste forsøk kom i gang i jan/feb.

og da ble det 5 egg som ble perfekt befruktet. Ett ble satt inn og 4 ble fryst :o) Jeg ble gravid!! Og 30. okt. kom verdens skjønneste gutt til verden!!

Ville bare dele historien med dere som sliter, synes selv det var så bra å lese om de som hadde fått det til etter lang tids prøving!

Lykke til alle dere prøvere, unner dere alle å lykkes snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Veldig kjekt å høre om de som lykkes, selv om jeg selv mistet vårt første ICSI-"barn" i uke 5/6.

På sikt får vi se frem til neste forsøk - og da hjelper det med de gode historiene i bagasjen :-)

Skrevet

Gratulerer såååå mye:0) kjekt å høre for oss som driver med icsi for tiden, gir håp til oss. Kos dere masse frmover. Enn at du i tillegg har flotte egg i frysern til søsken da:0) Dette var koselig lesning! Takk skal du ha!!!

Skrevet

Gratulerer!!

Så deilig å høre om positive icsi forsøk, er veldig mange ivf-historier (som også er supert), men for meg som skal igjennom icsi, gir det et lite håp...

Skrevet

Gratulerer Trulte!! :) Husker deg fra starten når jeg var her inne. Nå ruger jeg på 2 perfekte 4 delte frys-tinte egg. Så krysser fingrer og tær for at jeg kan få verdens mest perfekte julegave! ;)

Kos deg med gutten din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...