Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Nåkom snøen her vi bor og jeg har vært ute med ungene i snøen og aket på akebrett :-) Kjempegøy for alle sammen, kanskje spesielt for minste på 17 mnd og eldste på 28 år (meg ;-)), hehe... De to på 6 år og 4 år var mer opptatt av å sette utfor skråninger på rumpeakebrett så mini og jeg fikk det store akebrettet med ratt i fred *glise* Nå er ungene reist bort til i kveld med mannen så jeg slapper av litt, men å så deilig det var med litt ordentlig snø nå :-)
sprængpupp<3 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jaaaa har aket masse idag =) er såå morro . nå sover mini så nå sitter jeg i vinduet å ser eldste mann med kompisene sine renne på akebrett( med ratt) utrolig for en fart de får
Honningmelon Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Nei, buhuuu! Jeg venter forgjeves på snøen som aldri kommer
wirre;o) Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Neeeei. Ingen sne her! Venter og venter. Håpet at det skulle ligge hvitt på bakken nå da vi kom hjem fra G.C. Men neida. Ingenting!
Spanskeflua Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Har hatt snø leeeenge nå vi her oppe i nord. I dag har vi gått på ski=)
Libido- Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Ja noen få turer =) Noah har hatt feber i et døgn så vi tar det litt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå