Gå til innhold

Basson baby vogn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Basson Roma(duo) som jeg har brukt til begge to og kunne ikke hatt stort bedre vogn enn den egentlig =))

Skal bytte den ut til en nyere til 3.mann, fordi kalesja og bagfestet ble veldig ødelagt i bhg (den enen mnd den var sovevogn der)

Jeg har Basson Roma duo,bruker den til nr 2 nå.

Er veldig forrnøyd med bagdelen,sportsvogndelen er litt for smal synes jeg.Kjempevogn til baby,men kjøpte annen sportsvogn etter å ha brukt sportsdelen en stund.

Den knirker en del hvis man ikke smører den innimellom.

Tror jeg hadde kunnet snike meg på deg............ Min knirker ikke, etter fem år er den like fin, kun litt falmet i kalesjen. Jeg har brukt den som sovevogn så den har stått for det meste ute, så det er ikke så rart synes jeg.. Har aldri punktert, kun pumpet luft en gang og er ikke rusten! Super vogn og masse for pengene hvis det er en klassisk barnevogn du er ute etter :-)

Hadde bassom Roma Duo, og var veldig fornøyd i starten: Diger dypvogn til liten baby, og sportsvogndelen er romslig og lang. faktisk litt bredere enn mange andre modeller, god plass til toåring og voksipose. Aldri hørt noe knirking. Veldig romslig handlekurv under, hvor jeg lastet mange tunge poser.

MEN: Kalesjen gikk istykker etter to år, rett og slett utslitt. damen i butikken sa at dette var en svakhet på de. Hjulene gikk tom for luft hele tiden alle sammen, og den var veldig tung å trille/svinge med i forhold til Teutonia som jeg har nå.

Annonse

Vi har en som vi har brukt til våre 2 og brukte den også da jeg passet gutten til kusina mi en stund.

Jenta vår er født i mars og hun lå i bagdelen frem til sommeren etter hun var fylt året. Satt i sportsdelen på sommer/høst, og vi tok ibruk bagdelen igjen på vinteren.

Nå har vi akkurat tatt i bruk bagdelen igjen til gutten vår som er 15mnd.

Var fortsatt plass til både han og skinnpose gitt *positivt overrasket ble jeg*

Eneste problemet vi har hatt med vår er knappene til kalesja, men mulig den er festet annerledes på nyere modeller, vår er jo 6 år gammel! Og så klart bærer den nå preget av alderen, og har begynt å knirke litt mer enn før, men får heller smøre litt oftere og være mer nøye med vedlikeholdet! Og den er vel ikke helt supermoderne i farger og mønstre =p

All in all er jeg meget fornøyd med den, ellers hadde jeg nok ikke tviholdt på den i alle år.

Har tenkt å bruke den som bagvogn til mini som kommer i mars også, når ikke vi skal ha med storebror :)

Jeg elsker denne vogna, kjøpte denne vogna i år, og har nå min lille på 6 mndr i denne. Bruker fortsatt bagen og har ennå veldig god plass i den, noe som er bra nå som det er så kaldt ute!

Synes den er lett å trille, og god og gynge, pen å se på, og du får veldig mye for pengene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...