mini nr to på vei Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Sønnen min på 3år ELSKER den første filmen, og jeg tenkte å ta han med på kino idag for å se Madagaskar 2..men så oppdaget jeg at de har satt 7års aldersgrense på den pga kraftige effekter og noe dramatiske scener.. Har du sett den? Tror du en 3åring blir redd? gutten min er ikke et barn som blir lett skremt.. men har jo ikke latt han se så veldig skumle ting før da...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg tenkte og å ta med datteren min imorgen som bare er 2 år ,men ringte kinoen, og jeg fikk ikke lov å ta hun med, de måtte minst vært 4 år gamle . Dessverre.. Men hvis scenene er litt tøffere enn i eneren så er det vel best slik.. Vi hadde alle 4 tenkt å gå sammen, ikke fordi jeg tror minsten er så opptatt av kino egentlig.. men vi blir vel å splitte oss ..
*gruffalo* Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Vi har sett den, og kom ikke på at den var så skummel... Søstera mi hadde med sønnen på 2 1/2 år, han ble heller ikke redd. Så jeg hadde gått hvis han liker den første filmen så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå