¤ LilleMi ¤ Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Veslejenta er forresten 11 mnd...Er ikke snakk om å gå tur i flere timer...Men det skal vel ikke så mye til før de blir kalde på føttene..
Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hmm ullbody, ullstrømpebukse, tynn ull dress til å ha under tjukk dress ;-) Hals, votter og god tykk lue. Tror jeg men det er vankelig å vite egentlig.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 I går var gutten vår(snart 10 mnd) i meisen i ca en time. Det var -1 grad og snø i luften. Han hadde på seg: Ullbody og ullstrømpebukse, tynn fleecedress og så bobledress med votter og "sokker" i samme stoff som dressen. Ullue på hodet. Han hadde fin temp da han kom tilbake fra turen.
Mama B Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg bærer gutten mer enn jeg har han i vogn, og har derfor investert i litt skikkelig utetøy, enda han er bare 9 uker. Jeg bruker ullstrømpebukse og body, Ulldress, ullsokker og ytterst tynn,vindtett fleecedress. Ullvotter og Ullfinnlandshette. Har hetta på dressen på hodet i tillegg, for den er vindtett. Gikk tur i 0 grader og ganske sterk vind, Men han var fin og varm hele tiden:-) Anbefaler vindtett fleecedress fra polarn&pyret. Dyr, men verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå