Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lure på kor gammel ungen dokkers va når ho/han fikk dn første tanna? og ka va reaksjonen?

Tulla mi på litt over 5 mnd sikler og klør i gommene hele tia..har dentinox, men er jo kun kortvari effekt.. i går kv illskrek ho som aldri før..! tenke at d e tenner på vei, men ikkje lett å vite:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ungen min har klødd og siklet som en foss,siden han var rundt 3 mnd...er idag 8 mnd, men ingen tenner enda...

Skrevet

Sønnen min har klødd og siklet som bare det i flere mnd.. Han fikk synlige "riskorn" når han var rundt 3-4 mnd.. Nå er han 11 mnd og ingen tenner enda.. Så det kan fort ta litt tid..

Skrevet

gullet mitt er 5 måneder og 2 uker,og fikk to søte små tenner for 3 uker siden...alle guttene mine har vært alt fra 4 til 6 måneder når de første tennene dukket opp...

Skrevet

Gutten min er nå 5mnd og 12 dager, og på tirsdag som var oppdaget jeg at det var en tannebiss på vei da han tygde på fingeren min. Men på kvelden så jeg den andre så vidt også.

Men nå har begge brøtet litt igjenom. Så det går fort unna det der. (hvertfall her hos oss ;) )

Skrevet

Glemte å si om det har vært noe tegn på tenner. Han har jo sikla leeeeeeeenge, så tror ikke det har bare med tenner å gjøre. Han var litt sutrete på nattan da den første tanna brøt gjennom. Men ellers har jeg ikke merka noe

Skrevet

:-) Lille gutten min fikk de to første tennene nede samtidig når han var 4,5 mnd gammel. Nå er han 7 mnd og fortennene oppe har akkurat brutt seg igjennom tannkjøttet. Jeg skimter også de to ved siden av.

Da han fikk de første tennene reagerte han ikke så veldig mye. Det klødde litt så jeg, men han var stort sett blid og så var det plutselig to tenner der. Han har klødd mye mer med de to tennene som har kommet nå.... Jeg har ingen vidundertips, har bare gitt lillemann forskjellige ting å tygge på. Tyggeleker, våt frotteklut, gulrot, fingeren min :-D ja og så har jeg en sånn gommekrem med kamomille som lindrer litt. Sjekk tempen, det er ikke noe farlig men av og til får de feber når tennene kommer. Det kan jo være en pekepinn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...