Gå til innhold

Fanen i helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var voksent sagt gitt! :-D

Har akkurat fått vite at FSH verdiene mine er altfor høye, 22,6. (er 35 år) Har ikke snakket med gyn. enda, men har browset litt på nettet og funnet ut at private fertilitetsklinikker ikke gir prøverør ved FSH-nivå over 17. Stemmer dette?

Følelsene mine er et kaos. Jeg prøver å se det positive i det. At vi har en sønn som er frisk og grei (snart 14 år) og vi har hverandre osv... Dette gjør at jeg tenker at livet ikke er så ille allikevel. Men så, plutselig kommer klumpen i magen og tårene bare står i øynene. Har bare lyst til å skrike, banne, steike osv... I det neste øyeblikket er jeg positiv igjen osv...

Noen andre som har det slik?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Enkelte dager er bare så jævlige at jeg har ikke ord, og jeg synes livet er fryktelig urettferdig. Jeg kan bli sååå bitter, men så snur ting plutselig og man finner ting og glede seg over.

Jeg prøver så godt jeg kan og se lyst på det, men det er ikke bare lett når det popper ut unger overalt rundt en...Sånn sett har november vært en mnd jeg kunne vært foruten...

Når jeg var 28/29 år fikk jeg målt en FSH på 20. Jeg ringte rundt til private klinikker og sykehus, og fikk vite at sykehus har en grense på 12 ved prøverør mens private klinikker har 15.

Nå holder jeg på med eggdonasjon:) Synes det er et fint alternativ til og adoptere, så vi prøver det først:)

Du er hvertfall ikke alene, og jeg føler virkelig med deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...