Cici03 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Er det noen her med uttak/innsetting i uke 51?? Jeg testet negativt 2.okt, så nå er jeg i gang igjen. Begynt med spray 20.nov. Og skal ha uttak og innsetting i uke 51. Noen som er likt i løypa?
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg skal etter planen ha frys i uke 51. Dette blir 3 innsett på søskenforsøk. Positiv test på første forsøk men endte i MA, så et neg. frys og et neg. fersk men har nå 8 egg i fryseren på Riksen så håper håper at dette skal gå....
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 He he det blir selvsagt mitt 4de innsett....
elvira 76 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg har uke 51 som den gyldne uken Lurer på om vi hadde samme uke sist Cici03? Tror det var uke 38... Jeg hadde et avbrutt forsøk sist der ingen av mine 8 egg ble befruktet, så nå blir det icsi. Jeg kjenner at jeg har svært små forhåpninger denne gangen og har først og fremst som mål å få satt inn et egg. Så får jeg ta det derifra Jeg begynte på spray 18 nov og skal starte opp med sprøyter 3 des.
Cici03 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Stemmer det elvira76. :-) Jeg fikk satt inn et egg, men testen neg..Så håper det fester seg denne gangen :-) Har ikke fått med deg at du fikk et avbrutt forsøk. Det var trist å høre. Jeg hadde icsi forrige gang, skal ha det nå også. Krysser fingrene fo at det går bra for oss denne gangen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå