Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her med uttak/innsetting i uke 51??

Jeg testet negativt 2.okt, så nå er jeg i gang igjen. Begynt med spray 20.nov. Og skal ha uttak og innsetting i uke 51. Noen som er likt i løypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal etter planen ha frys i uke 51. Dette blir 3 innsett på søskenforsøk. Positiv test på første forsøk men endte i MA, så et neg. frys og et neg. fersk men har nå 8 egg i fryseren på Riksen så håper håper at dette skal gå....

Skrevet

He he det blir selvsagt mitt 4de innsett....

Skrevet

Jeg har uke 51 som den gyldne uken :) Lurer på om vi hadde samme uke sist Cici03? Tror det var uke 38...

Jeg hadde et avbrutt forsøk sist der ingen av mine 8 egg ble befruktet, så nå blir det icsi. Jeg kjenner at jeg har svært små forhåpninger denne gangen og har først og fremst som mål å få satt inn et egg. Så får jeg ta det derifra ;)

Jeg begynte på spray 18 nov og skal starte opp med sprøyter 3 des.

Skrevet

Stemmer det elvira76. :-) Jeg fikk satt inn et egg, men testen neg..Så håper det fester seg denne gangen :-) Har ikke fått med deg at du fikk et avbrutt forsøk. Det var trist å høre. Jeg hadde icsi forrige gang, skal ha det nå også. Krysser fingrene fo at det går bra for oss denne gangen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...