Gå til innhold

Flere med VELDIG aktive bebiser? (6mnd.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vida har blitt utrolig aktiv - hele tiden!

Vil ikke sitte stille et sekund ...! Puuuh ..;=)

Kaster seg etter ting & tang ...og vil alltid være et sted hun ikke er ..(hvis dere skjønner hva jeg mener:)

Hun er forholdsvis tidlig ute... holder straks på å begynne å krabbe!

Ser jo at andre babyer sitter på mammans fang og koser innimellom...hmmm?! ..hvor ble det av den kosete jenta egentlig!?

Flere som har så(åå) aktive/urolige barn?

Håper på svar!

Lørdagsklem DD

Skrevet

Min er også veldig aktiv, 6 mnd og er oppe i krabbestilling, men har ikke knekt goden. Åler seg i superfart da. Sitter ikke i ro på fanget, nei, føler at han nesten ikke har vært baby denne her. Vi bærer mye i sjal eller meitai, og det elsker han. Så det er våre kosestunder :-)

Skrevet

Er nok vanlig det;) De er jo så nysgjerrige på livet nå og har funnet ut at det finnes andre alternativer enn å bare ligge hele dagen..

Lille pjokken er her tidlig ute! Han krabber ordentlig og reiser seg etter alt han finner;) Så her har vi grind rundt peisen og forran trappen!

Kosegutt er han heller ikke, kun når han er trøtt eller ordentlig sulten. Da har han hvertfall tolmodighet til å ligge stille mens han dier. Han har to eldre søstre som han ser opp til så her går det i full fart hele dagen;)

Merker jo at vi får mer "kosetid" når vi er alene og ingen lyder som forstyrrer oss når jeg ammer;)

Utrolig hvor fort denne babytiden forsvant;(

Skrevet

Hei igjen,

Godt å høre at det er flere som har det sånn der ute ;o)

Vida er ikke kosete når hun er trøtt eller sulten heller... da er det nesten ennå verre... ååh.. føler meg litt snytt for kos :(

...får håpe det endrer seg når hun blir litt eldre!

Klem DD

Skrevet

He-He;)

Ja vi mammaer er jo opptatt av den kosen! Kunne gjerne sitte å kose med lillemann hele dagen jeg, men de færreste babyer vil det;)

Trøst deg med at det pleier å hjelpe seg når de blir eldre selv om det kan være en stund til!

Tenk når de lærer seg å gå og detter og slår seg... DA er mamma som oftest god å ha;;)

Ha en god lørdag;=)

Skrevet

Ja.. nå gleder jeg meg til hun begynner å slå seg litt og trenger strøst & kos fra mamman sin! hehe! Nei... uff .. nå var jeg vel hakket egoistisk!? hehe!

Det blir sikkert bedre etterhvert ;o)

Ha en finfin lørdag du også!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...