DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei, Vida har blitt utrolig aktiv - hele tiden! Vil ikke sitte stille et sekund ...! Puuuh ..;=) Kaster seg etter ting & tang ...og vil alltid være et sted hun ikke er ..(hvis dere skjønner hva jeg mener:) Hun er forholdsvis tidlig ute... holder straks på å begynne å krabbe! Ser jo at andre babyer sitter på mammans fang og koser innimellom...hmmm?! ..hvor ble det av den kosete jenta egentlig!? Flere som har så(åå) aktive/urolige barn? Håper på svar! Lørdagsklem DD
Hellinor Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Min er også veldig aktiv, 6 mnd og er oppe i krabbestilling, men har ikke knekt goden. Åler seg i superfart da. Sitter ikke i ro på fanget, nei, føler at han nesten ikke har vært baby denne her. Vi bærer mye i sjal eller meitai, og det elsker han. Så det er våre kosestunder :-)
3småtroll♥ Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Er nok vanlig det;) De er jo så nysgjerrige på livet nå og har funnet ut at det finnes andre alternativer enn å bare ligge hele dagen.. Lille pjokken er her tidlig ute! Han krabber ordentlig og reiser seg etter alt han finner;) Så her har vi grind rundt peisen og forran trappen! Kosegutt er han heller ikke, kun når han er trøtt eller ordentlig sulten. Da har han hvertfall tolmodighet til å ligge stille mens han dier. Han har to eldre søstre som han ser opp til så her går det i full fart hele dagen;) Merker jo at vi får mer "kosetid" når vi er alene og ingen lyder som forstyrrer oss når jeg ammer;) Utrolig hvor fort denne babytiden forsvant;(
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Hei igjen, Godt å høre at det er flere som har det sånn der ute ;o) Vida er ikke kosete når hun er trøtt eller sulten heller... da er det nesten ennå verre... ååh.. føler meg litt snytt for kos ...får håpe det endrer seg når hun blir litt eldre! Klem DD
3småtroll♥ Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 He-He;) Ja vi mammaer er jo opptatt av den kosen! Kunne gjerne sitte å kose med lillemann hele dagen jeg, men de færreste babyer vil det;) Trøst deg med at det pleier å hjelpe seg når de blir eldre selv om det kan være en stund til! Tenk når de lærer seg å gå og detter og slår seg... DA er mamma som oftest god å ha; Ha en god lørdag;=)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 Ja.. nå gleder jeg meg til hun begynner å slå seg litt og trenger strøst & kos fra mamman sin! hehe! Nei... uff .. nå var jeg vel hakket egoistisk!? hehe! Det blir sikkert bedre etterhvert ;o) Ha en finfin lørdag du også! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå