Gå til innhold

Er jeg veldig urimelig hvis jeg... (samme som skravle) Pluss kansje noen julekalender tips til dere damene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...pakker inn tilng i kalenderen til minste(18mnd) som vi allerede har på lekerommet??

Jeg lager kalender til 2 stk. Har kjøpt bruksting stort sett. Jul i blåfjell kalenderbok til største som gave nr 1. Joggebukser og jumpere på tilbud, ullsokker, sutter, "idag skal vi bake julekaker" og "I dag skal vi på nissehelg på ....." lapper, snop på lørdager, klistremerker og tatoveringer. Har funnet ting til hele kalenderen til største, men mangler noe til minste.

Jeg har ikke lyst til å kjøpe noe tull bare for å kjøpe det! Minste merker ikke om det er noe vi hadde fra før av, for det lekerommet er fullt av ting... Tenkte å pakke inn noen gårdsdyr, evt en bok når største får det.

Men er det smålig av meg?? Kansje et veldig dumt spørsmål, men stiller det likevel;)

Skrevet

I såfall er i alle fall eg småleg :o)

Eg har tenkt å pakke inn litt forskjellig, mellom anna adventspynt som eldstemann skal få henge opp etter kvart. Blir mykje same pynt som i fjor... Blir sikkert nokre andre småting og, men ikkje alt nytt og ikkje store gaver. Dei to ungane skal dele på ein kalender og forresten, trekke annankvar dag. Men viss det skulle dukke opp noko godt blir det nok til begge.

Skrevet

Ok da tenker vi likt:)

Jeg fant klær på cubus til 30kr pr plagg, akkurat det de trengte også, joggebukser og jumpre. Da kan jeg ike gjerne putte de i kalenderen så det blik ikke no ekstra liksom:) Eller har de tatoveringer på europris til 10 kr pr brett, mange tatoveringer pr brett. Pakker inn en slik til hver, vips 5 gaver til hver ferdig:) Gjør det enkelt og rimelig.

Men over til det som var spørsmålet mitt;) Da gjør jeg som jeg tenkte!

Skrevet

Takk for ideen. Det skal jeg gjøre også. Vi har jo det meste etter førstemann. Og jeg hater små leker som bare går i stykker...

Skrevet

Jeg kjøper også hovedsaklig ting som Knerten trenger uansett, som strømpebukse, votter, vaskekluter etc. Han er bare 15 mnd, så han skjønner ikke så mye av det alikevel. men jeg har jo lyst til å lage kalender til han uansett!! På Nille fant jeg forresten noen søte kosedyr som bare koster 14,50 kr pr stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...