Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Nevner de hvor mye man veier når man er på ultralyd? Må man vise helsekortet da? Har ikke lyst at mannen min skal få vite vekta mi før jeg har nådd målet mitt.. Håper dere kan hjelpe med med svar.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hos meg står det: BMI 37- derfor litt dårlig billedkvalitet. og hun nevnte det vell i samtalen. Men gjorde ikke noe stort nummer av det. Men jeg viste også helsekortet, så hun skrev nok av BMI derfra.
Spire i magen ツ Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Hos meg sa de ingen ting de sa bare at det var litt redusert bildekvalitet.. men ikke pga jeg var overvektig. de regnet sikkert med jeg skjønte det selv så sa de ikke mer om den saken
lykkeligeomstendigheter Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Vekta mi har ikke vært et spørsmål, verken under graviditet eller UL. Var på UL i forige uke og han sa ikke et ord om det. Hva de gjør på sykehuset vet jeg ikke, men det har ikke blitt nevnt i tidligere svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå