Gå til innhold

Vil avf forandre seg nå som jeg begynner å gi mme(i tillegg til mm)? noe jeg må passe på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil den bli hard/annerledes?Har ikke tilgang på malt -dessverre(bor i utlandet) el sviskejus. Kan man lage det selv? har svisker! kan jeg gi han moste svisker? dessverre er ikke mm nok for gutten min og han trenger mer mat! Blir 4mnd 3des....

Skrevet

Gutten min begynte å få MME i tillegg til MM når han var en uke, og nå får han nesten bare MME(er 4 uker) fordi jeg ikke får opp produksjonen, og har ikke nok til han. Jeg har malt i hver flaske, men det har jo ikke du tilgang til som du sier. Lillegutt ble hardere i magen, og avføringen ble annerledes. Da han fikk mest mm kunne han ha avføring opptil 10 ganger om dagen, nå er det kanskej 1-3 ganger daglig. Slet litt i begynnelsen, helt til vi fant ut hva som passet han med mengden på maltekstrakt. Hvis bayen din er 4 mnd tror jeg da det skulle gå bra å gi litt sviskesaft, blande litt i melken kanskje??. Er det ingen måte å få tak i det på??Eller noe som tilsvarer maltekstrakt? Jeg ville kanskje hørt om de hadde noe som lignet i dagligvarebutikken el på apoteket. Barn kan da ha hard mage i utlandet også, så noe har de vel å anbefale?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...