lykkeligmspire Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Vil den bli hard/annerledes?Har ikke tilgang på malt -dessverre(bor i utlandet) el sviskejus. Kan man lage det selv? har svisker! kan jeg gi han moste svisker? dessverre er ikke mm nok for gutten min og han trenger mer mat! Blir 4mnd 3des....
Gutt08<3spire13* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Gutten min begynte å få MME i tillegg til MM når han var en uke, og nå får han nesten bare MME(er 4 uker) fordi jeg ikke får opp produksjonen, og har ikke nok til han. Jeg har malt i hver flaske, men det har jo ikke du tilgang til som du sier. Lillegutt ble hardere i magen, og avføringen ble annerledes. Da han fikk mest mm kunne han ha avføring opptil 10 ganger om dagen, nå er det kanskej 1-3 ganger daglig. Slet litt i begynnelsen, helt til vi fant ut hva som passet han med mengden på maltekstrakt. Hvis bayen din er 4 mnd tror jeg da det skulle gå bra å gi litt sviskesaft, blande litt i melken kanskje??. Er det ingen måte å få tak i det på??Eller noe som tilsvarer maltekstrakt? Jeg ville kanskje hørt om de hadde noe som lignet i dagligvarebutikken el på apoteket. Barn kan da ha hard mage i utlandet også, så noe har de vel å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå