<3tobarnsmor<3 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Er det nødvendig å få babyen til å rape på natta? På nettene ammer jeg liggende, etter jeg er ferdig så sover jenta mi godt igjenn. Da er det godt å bare ligge dynen over henne å sove videre. Hviss jeg skal begynne å løfte henne for å få frem rapen, så våkner hun igjen... Hva gjør dere ??
Zitro Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Rapa henne aldri på natta, jeg satt og amma i en stol på rommet hennes og nar hun slapp puppen la jeg henne rett tilbake igjen... da sov hun bare videre.
ZZzZzzZ Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 så lenge dem sovner igjen,så har dem jo ikke noe ubehag pga det...så da er det ikke noe problem å ikke ha dem til å rape...
anette&tutta mari :) Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Nei ingen raping på natta her heller. Tulla sovner igjen med en gang.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Okay, så bra:) Da trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet .)
Trulte76 Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 nei jeg styrer ikke med det på natta. Når han våkner bærer jeg han oppi mi seng, ammer han liggende, så bærer jeg han i si egen når han er ferdig. Av og til det kommer en rap på vei til senga hans igjenn da Men raper han ikke så bare legger jeg han oppi senga si igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå