Gå til innhold

Gravid etter exu.

* * felicia**

Anbefalte innlegg

I uke 4+3, holder pusten ennå. Tør ikke slippe jubelen løs. Men ønsker og drømmer om å få beholde min lille spire.

Tiden går så fryktelig sakte når man går slik og venter.

Jeg er vel litt nevrotisk. Sjekker papiret for blod hver gang jeg har vært på do. Er stadig redd symptomene skal forsvinne.

Har også tidligere hatt en SA.

Samboeren sier jeg må tenke positivt, men jeg klarer ikke det jeg.

Ikke at jeg er så veldig negativ heller.

Jeg er som jeg skrev litt før i "holde pusten modus".

Men for hver dag som går, øker håpet litt da.

Flere som holder pusten. Flere som synes tiden går sakte?

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Tror ikke jeg kommer til å puste ordentlig ut før jeg holder babyen i armene mine...

Er skikkelig redd for å miste igjen, men prøver å ikke la det dominere tankene mine. Jeg ønsker jo å glede meg over svangerskapet og ikke bare være engstelig for å miste igjen :)

Tiden går utrolig sakte, skulle ønske jeg kunne spole frem til uke 12 =)

Det går nok bra med oss begge, og snart så har vi store mager og lurer på hvor tiden ble av :)

Hei!

Vet akkurat hvordan du har det... Var inne til ul allerede når jeg var 4+3 for å sjekke at det satt på riktig sted denne gangen, da så de ikke noe, og jeg ble knust og tenkte det verste med en gang... Men så fikk jeg 2 ul'er til, og fikk se at den lille satt på riktig sted og vokste slik den skulle. Men hele første trimester gikk jeg og sjekka etter blod, og var supernervøs hele tiden. Var på 2 private ul'er fordi jeg var så nervøs også. Men det går seg til:) Et sted uti 2. trimester ble jeg plutselig helt rolig, og var ikke inne på nettet og leste noe særlig før nå når jeg gikk ut i permisjon (har termin om 6 dager) Kan du ikke spørre om å få komme inn på en ekstra sjekk med ul når det har gått en stund? Skjønner at tide går sakte for deg, men hold ut, det blir bedre:)

Takk for svar, det hjelper å vite at det ikke bare er jeg som har denne reaksjonen.

Jeg vet det er for tidlig å se noe ennå, ellers hadde jeg vært til UL så for som svint. Derfor venter jeg til jeg blir kalt inn til sykehuset mellom uke 6 og 7 engang.

Tusen takk for svar, det hjalp meg!

Masse lykke til med babyen din som snart kommer.

Annonse

Takk for det:) Håper du greier å roe deg litt når du har vært på ul og fått sett den lille sitte på riktig sted:) Det er en helt naturlig reaksjon du har, er jo tross alt en ganske stor påkjenning du har vært igjennom! Masse,masse lykke til på ul og videre i svangerskapet. Håper du greier å slappe av og nyte det som skjer med kroppen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...