Honningmelon Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Har kjøpt noe. En handlekurv med lekemat opp, for hun fikk lekekjøkken til bursdagen sin på torsdag Men, vi skal ha noe mer, og jeg aner ikke hva vi skal kjøpe... har tenkt litt på bøker, puslespill eller noe i Playhouse Disney serien.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Tror vi går for en cd-spiller og noen cd-er som han kan ha på rommet sitt.
kleenex Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Vi har kjøpt cd spiller til rommet hans
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Aner ikke, egentlig....? Har vært innom tanken om å kjøpe komfyr, stasjon/nye tog osv til brio togbanen (denne er populær), cd-spiller (litt skeptisk..), hmmm... finner ikke noe jeg virkelig tenker JA, det kjøper jeg... Tips mottas med takk! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Har kjøpt en kiste med prinsessekjoler og en krone, litt småting med prinsesser på (klut, armbånd, spenner osv), en kjole med hello kitty + strømpebukse, også skal jeg kjøpe noe mer... En lue hun trenger uansett (reima ull-lue) bla!
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 skal kjøpe kaptein sabeltann skipet! her i huset er guttungen kaptein sabeltann frelst! så tror nok det vil være en god hit!! lilletulla mi skal få litt baby leker! vi skal til hovden å feire jul i år! så skal også ta en tur i badeland og kose oss! så blir nok en kjempemorro jul i år!!
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Eldste jenten ( 2,5 år) skal få rattkjelke og klokke. Samt at hun og lillebror får en del pakker sammen, som gravemaskin til sandkassen og en stor nyggerige nils som blåser bobbler til å ha i badekaret:) ( begge kjøpt på salg til 49 kr stykk.hehe) minsten ( 1år) skal få 3 hjulsykke til bursdagen som er noen dager før jul. og til jul skal han få rattkjelke samt leker.( Litt usikker på hvilke men blir nok noe biler) Ellers får dem begge sengetøy og laken samt nye puter,men det er liksom mere for at dem trenger det og jeg føler at vi må finne på noe mere enn sengetøy.hehe
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Er ikke helt sikker enda. Lillemor har det meste og får nok mye annet i jul. I fjor så smeltet vi forlovelessringene våre og lagde et lite gullhjerte til henne. Kommer nok til å kjøpe sammen med pappaen i år også, men har ikke planlagt noe spesielt.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Blir to år i januar : Har kjøpt Bosh verktøybenk til han til jul i år, tenker (og håper) det blir stor suksess. Ellers som jeg vet om får han ski fra morfaren sin.
melina, glad mamma Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Lekekjøkken her. Med masse utstyr til. Gutten vår elsker å leke med lekemat og kjeler, så nå prøver vi noe annet enn biler og tog :-D Ellers blir det en Supersnuserfilm til julemorgen, og litt småting som Duplo og Nyskjerrige Nils leker fra julenissen.
M by M Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Jenta mi er ikke så glad i leker, så her blir det praktisk og hun får Bergans sett siden Reimadressen nærmer seg for liten. Også får hun noe å leke med i liten gave ved siden av fra lillebroren sin. Lillebror på 4 mnd skal få klær eller tripp trapp...ikke heeelt bestemt oss enda. Også noe å leke med ved siden av fra storesøster. Har ønsket oss klær og turutstyr i gaver til begge barna da rommet deres renner over av leker og bamser som ikke blir lekt med.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Pjokken skal få den minste Bergans sekken,radiostyrt bil og et stort sett med ulike postman pat figurer...
Fru-mamma Skrevet 27. november 2008 #14 Skrevet 27. november 2008 Har kjøpt Sorte Dame. Minsten er helt frelst når det gjelder Sabeltann.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 Som noen flere her, den sorte dame. Her er det Sabeltann for alle pengene.. )
mawin Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 Her blir det deler til Thomas togbanen han har. Han har ingen interesse av tv så figurer å sånn har han ikke peiling på. Men siden han fikk thomas togbane til bursdagen så fortsett vi med deler til den. Så har han fått ski på forhånd.
"min villemo" Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 jente - 3 år: vi skal kjøpe en slik liten cd-spiller m/mikrofon på på leketøysbutikk.. hun elsker musikk og liker å synge Lykke til
Glamgirl Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Snuppa vår skal få togsett, hjertesmykkeskrin med ballerina, Mikke Mus og Små einsteinfilmer, joggedress, pyjamas og noe annet småtteri. Det er ganske mye, men har kjøpt gaver over flere måneder og ho får ikke noe av oss utenom jul og bursdager. Ho har endelig skjønt det med pakker så gleder meg til å se fjeset når ho pakker opp:-)
Gjest bissen Skrevet 8. desember 2008 #19 Skrevet 8. desember 2008 Jentene skal få kjoler, porselenservise, matbokser, My little Pony, og bøker; Lille Leo kler på seg og Lek gjemsel med Krokodille-Knut=) Skal også kjøpe Bæsjeboka..det er råmorsomt om dagen:) Jeg pleier heller å kjøpe bøker enn mange leker, det får de så mye av uansett.
krisbmw520 Skrevet 10. desember 2008 #20 Skrevet 10. desember 2008 Skal kjøpe lekekomfyr og mange lekedyr til jenta mi, hun har dilla på krokodiller og elefanter ;-)
Puselure Skrevet 12. desember 2008 #22 Skrevet 12. desember 2008 Storebror blir 3 i februar. Han får rattkjelke i julegave. Kjøpte Stiga sin på tilbud til 299;) Babyen på 6 mnd får en liten babyleke tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #23 Skrevet 13. desember 2008 Saccosekk, dukke som kan le og perler for barn over 2,5 år.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 13. desember 2008 #24 Skrevet 13. desember 2008 har lekt litt med tanken på ski.. men har ikke helt bestemt meg...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. desember 2008 #25 Skrevet 13. desember 2008 hun på 10 mnd vet vi ikke helt om skal få noe... Han på 3 år skal få en gitar fra clas ohlson, han er frelst i gitarer, og den på clas er en ordentlig som kostet 98 kr Han har også bursdag nå i desember (på mandag:)), og da skal han få thomas toget -togbane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå