Gå til innhold

Har dere vært innom siden til kredittregisteret for og sjekke om dere er kredittverdige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg og heldigvis ingen betalingsanmerkninger enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller?

Slike opplysninger ligger vel ikke åpent på nett??

Skrevet

Ja den linken vil jeg også ha:

Skrevet

Det finnes ingenting som heter Kredittregisteret.

Det finnes Kredittilsynet, men de holder på med noe helt annet.

Og de som har opplysninger om betalingsanmerkninger er følgende; Creditinform, Lindorff Desicion og Dun & Bradstreet...

Skrevet

Dette er bare tull og ikke bare det, men om du ikke vet om du har betalingsanmerkninger eller ikke synes jeg synn på deg!

Skrevet

Ikke noe som heter Synn, det skrives Synd! Men jeg kan se om folk har betalingsanmerkninger da jeg har fått passord til en slik side hos noen som jobber i et inkassoselskap, dette ble distribuert under en firmafest og vedkommende som delte ut disse opplysningene var rimelig pærings!

Skrevet

Da gjør du noe kriminelt ved å utnytte dette, og vil få problemer om dette kommer ut.

Skrevet

Man skal få beskjed om hvem som har sjekket kredittverdigheten din, dessuten skal det vel litt til for å få en anmerkning?

Skrevet

Kjekt om du bruker dette passordet i hytt og pine til å sjekke venner og bekjente. For hver gang du gjør det hos et kredittopplysningsselskap så blir det automatisk sendt et brev i posten til den som blir sjekket med opplysninger om at de har blitt kontrollert og av hvem (hvilket firma). Synd at du kanskje gjør at en venn av deg mister jobben men det er vel ikke så nøye bare du får hatt moroa di. Jeg behøver ikke sjekke meg selv for jeg har såpass kontroll at jeg vet at jeg ikke har fått noen anmerkninger. Helt utrolig at du ikke visste det om deg selv, da..

Skrevet

Hmmm. rart du ikke visste det fra før. Hver gang du kjøper noe på kreditt(som mobil med binding) så får du brev i posten om at kreditten er sjekket.

Og jeg har såpass kontroll på regningene ellers at jeg vet jeg er kredittverdig;)

Så jeg trenger ingen nettside for å vite dette.

Skrevet

Så virker ikke HI så veldig smart heller da... ha ha ha .. la henne sjekke ut hele familien så får alle brev i posten... INGEN kommer jo til å skjønne hvem som har gjort dette til slutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...