Fatu Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Da har jeg satt min første sprøyte etter flere uker med nesespray. Gruet meg noe utrolig men det gikk jo kjempe bra, merket ikke stikket. Blir mer og mer optimistisk jeg:-)
Cici03 Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Hehe, husker den følelsen!! Masse lykke til videre
tirilsen Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Så bra å høre!! Gruegleder meg til jeg skal sette min første. Sprayer fortsatt jeg da..hvor lenge sprayet du? Lykke til videre )
Fatu Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg startet med spray den 26 oktober så jeg syntes det har tatt en evighet og litt til, skal nå på ultralyd den 26.nov og ser frem til det:-)
Musefusa ☆ Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Har du merket noe der nede ennå? Jeg begynner å få skikkelig vondt på den ene siden. Tok sprøyte nr. 3 i dag.
Fatu Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Hillu:-) Jeg merker det ca en time etter jeg har tatt sprøyten, men jeg får ikke vondt. Det føles mer som en strekk, også får jeg veldig ømme pupper. Veldig undefundig. Men du ligger en sprøyte forand meg så kanskje det har noe å si:-) Krysser fingrene for oss begge,
mamma24 Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Henger meg med her eg Eg skal starte med sprøyten i morgen. Er ganske så nervøs, ikkje så nervøs for stikket,men evt bivirkninger. Eg har gått på sprayen siden 7 november. Skal til ultralyd den 5 des
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå