heidim79 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei Min samboer har kun 30% kvalitet på sine guttaboys, og vi har nettopp gått gjennom nr 2- men det gikk ikke. Er det noen som har noen gode råd for hvordan kvaliteten hans kan styrkes, jeg har satt han på sink on selen vitaminer og de hjalp faktis litt Andre råd??
meg... Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hei Har faktisk hørt via forskere at det kan hjelp på mannens sædkvalitet om de òg spiser folsyre og c- vitamin! Skader jo ikke å prøve....... Lykke til med neste forsøk, håper det klaffer!
Lille jente Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Min mor jobber med kosthold, og sier også at C-vitaminer skal gi en veldig god virkning. Min mann tok test på sædkvaliteten og fikk tilbakemld om at den ikke var så bra. Han tok masse C-vitaminer, såpass at han ble litt uggen i magen, og etter ny test, viste kvaliteten seg å være helt fin... Om det er C-vitaminene eller noe annet vites ikke, men noe var det i hvertfall. Og nå er jeg 5 uker på vei )
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Selen, sink, d- b - c - e vitamin og folsyre. Tran er den beste kilden til d og e vitamin. C og e fordi det er anti-oksidanter, det er da også lurt med appelsin, kiwi, druer og blåbær. Paranøtter var visst også tingen. Pluss kutt ut kaffen, fordi kaffe skal visst ta knekken på halen til sædcellene. Mannen min har akkurat begynt på dette nå så får vi se. Leste det i en artikkel på nettet.
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Med kaffe mente jeg da at det er koffeinet som er skadelig ;-) Koffeinfri kaffe er greit.
Kine71 Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Heisann! Jeg må bare nevne dr Purvis på andrologisk senter som er ekspert på sæd! Han kunne ikke hjelpe oss, men det var veldig ok å høre grunnen til at ståa var sånn den var, nemlig en cyste. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå