Gå til innhold

Han slettet meg fra Facebook, hvorfor blir alt om han også slettet fra min vennelsite og fb side?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han rett og slett har slettet profilen SIN på facebook?????

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du har spurt om. MEN han har vel slettet deg fordi han ikke ønsker at du skal ha tilgang til profilen hans, se hva han foretar seg osv osv. Dette får du jo ikke tilgang til om han har fjernet deg fra sin venneliste..

Skrevet

Nei, jeg vet med sikkerhet at han ikke har gjort det.

Skrevet

Altså jeg trodde at om man fjernet noen fra sin FB, så fjernet man ikke seg selv fra deres vennelisten. Folk sier jo at de ikke ser at man har slettet noen osv., men plutselig er alt om han fjernet fra min FB.

F. eks står det ikke det der med at XXX XXXX is now friends with XXX XXX... Alt om både han og meg og han er fjernet. Og jeg vet at han fortsatt er på FB.

Vi var enige om at han skulle slette meg, så det er ikke det, jeg bare lurer på hvordan alt om oss kan forsvinne på den måten, alle kommentarer, at vi added hverandre osv. osv.

Skrevet

tenker du på det han har skrevet på veggen din? kommentarer på bilder? en kan slette det selv. så spør de om du vil slette alt. er vel det han har gjort da..

Skrevet

:-(

Ble bare så usigelig trist og lei meg for at alt plutselig var borte:-(

Skrevet

Så dere var ikke så enige allikevel liksom..

Buhu..noen har slettet meg fra en idiotisk nettside.. Finnes ikke muligens noe viktigere i livet eller??

Skrevet

Er du fjorten år eller? Bare lurer, for du virker svært umoden ut..

Skrevet

Akkurat mitt poeng til HI også.. LITT fjortis å bry seg om det liksom.. og sutre etterpå, selvom hun påstår de var enige..

Skrevet

Jeg furter ikke, jeg har bare kjærlighetssorg og er veldig lei meg. Trenger ikke være så ekle vel.

Er ikke sur for å være fjernet, jeg er lei meg for at alt som sto er borte. Furter ikke.

Skrevet

Man kan blokkere noen. Når man gjør dette blir alt borte. All kontakt og når du søker etter personen kommer ingenting opp!

Skrevet

Jo, han kommer opp når jeg søker på ham, så tror ikke at jeg er blokkert.

Skrevet

kansje det er litt sårt for han også.. så ville han fjerne alt som hadde med deg å gjøre for å ikke minnes?

tror du han gjorde det for å være stygg?

når en har kjærlighetssorg så gjør så og si alt vondt. så det handler ikke om å være fjortis..

Skrevet

Hvis alt er borte,inkl det som feks sto på wall'n,så har han muligheten til å gjøre det... Bare å trykke på "Delete",så sletter han det han har skrevet-enkelt og greit...

Skrevet

Joda, jeg tror det er vondt for han også, så sier det ikke for å være fjortis eller noe..Tror ikke han gjorde det for å være stygg, eller jeg VET at han ikke gjorde det for å være stygg.

Ble bare så lei meg, for kommentarene osv. ble jo som en slags dagbok.

Skrevet

Hvis noen blokkerer deg kan du bl.a ikke se hva vedkomne har skrevet på felles venners wall osv. Da er det bare blankt. Meen, det kommer heller ikke opp noe om du søker opp vedkomne, og det samme andre veien og. Altså om han blokkerer deg kan ikke han se deg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...