Gå til innhold

PEARLY/LADYCOMP/BABYCOMP

Anbefalte innlegg

Er d noen som har brukt en av disse produktene og blitt gravid? Jeg synes jeg hører om så mange leger som er skeptiske til disse,så jeg er blitt veldig usikker på om jeg egentlig skal ta sjansen på å prøve en av de..............!!!! også jeg som trodde at jeg endelig hadde funnet ett prevensjonsmiddel uten å måtte tilføre kroppen alskens hormoner:-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139152800-pearlyladycompbabycomp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at disse skal være "sikre" er det nok best om du har ganske regelmessig syklus, du unngår du for mange røde dager. I tillegg må man jo avstå fra sex eller bruke kondom de dagene som er røde. Det er sikkert ikke alle som klarer det.

Personlig skal jeg sette inn kobberspiral snart. Uten hormoner den også. Så får jeg heller ta mer mens og menssmerter. Legen anbefalte meg naproxan, smertestillende middel som visstnok skulle redusere blødningene også.

• 1 år senere...

Ser en som har spurt om det jeg lurer på for leenge siden her:) Og dytter litt-- Skulle gjerne prøvd den, men da MÅ den være sikker.. har to små og ønsker ikke flere barn. står jo at de er like sikker som p-piller da, men....

og hva er forskjellen på disse tre apparatene??

Ser flere ligger til salgs her, kom gjerne med pos- og neg. erfaringer:)

På forhånd takk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...