Gå til innhold

når legger dere de små om kvelden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ka tid legger dere de små og hvor gammle er de??

sover de gjennom natten og hvor lenge?

Skrevet

Legges mellom 18 og 19, sover da til mellom 07 og 09. Hun sover gjennom natten, våkner en gang for mat, sovner med en gang.

Skrevet

Hei.

Her legger gullet seg mellom 19-20, litt avhengig av hvor mye han har sovet i løpet av dagen. Han er snart 7mnd.

Han sover ikke gjennom enda.. Sover somregel til 4-halv 5, da får han pupp og sovner straks. Så sover han til 8-halv 9 og da står vi opp..

Skrevet

Lillegutt på snart 8 mndr legger seg ca kl 19, sover til ca 05.30, får pupp, og sover så til kl 07 el 07.30. Da står vi opp.

Skrevet

Åh, jeg kjennetr jeg blir litt misunnelig..... Ikke det at jeg ikke vil omgås med sønnen min, men han sover så lite, og er ganske krevende når han er våken. Regnet ut at han sover 12-13 timer i døgnet max. Det gir meg ikke mye egentid. Prøver å legge ham ca kl 20, men han våkner gjerne flere ganger og gråter etter etter smokken fram mot kl 21. Da må jeg ofte ta ham opp, for han bare illskriker. Så er han oppe til jeg skal legge meg ca 22.30- 23.00. Han sover veldig avbrutt på natta, gjerne våken hver 2. til 3. time for mat, og på dagtid bare 1/2 times hviler ca 3 x om dagen. Våkner skikkelig kl 07.00, men er jeg heldig lurer jeg ham med litt pupp, og så sover vi en time eller litt mer før vi står opp. Han er 4 mnd i morgen.

Skrevet

Småtten på snart 5 mnd legger seg 19-1930. Mater han før jeg legger meg i 23 tiden, så sover han frem til 0530-0600 får mat og våkner ordentlig rundt 0730. Da begynner dagebn!

Skrevet

Lillemor er 5,5 mnd. Legger seg ca kl 19 og sover til 8-9 om morgenen. For tiden våkner hun en gang om natten for mat, av og til sovner hun igjen med en gang, men oftest er hun våken/surver opptil to timer (!) den gangen hun våkner...slitsomt...

Skrevet

Snuppa er 9 mnd. Legger seg 18, sover til 7.30 (da må vi vekke henne for og rekke barnehagen). Sover hele natten. Deilig!!

Skrevet

Frøkna er snart 5 mnd, sovner 18.30 - 19.00, våkner noen ganger før midnatt for mat, og da er det i tillegg kl 04 en mating, hvis hun sover til 02 før mat sover hun helt til morgenen som regel. Vi står opp mellom 08 og 09.

Skrevet

min er nettopp blitt 3 mnd så har prøvd de siste dagene å legge han åtte-ni tiden. Og han sover ikke igjennom natten. sover fra 3-6 timer i et strekk. Varierer veldig.

Skrevet

4 mnd, legger seg kl 19, sover til 8-9, mat en gang mellom 4 og 6 for mat.

Skrevet

Vida er 6mnd. Hun legger seg ca.18.30-19.00.

Sover da til ca.06.30 - får pupp en gang mellom 02.00-04.00!

Skrevet

6 mnd. Legger seg kl 18.00, våken en gang for pupp(i 3-4 tiden) og sover til rundt 7. Da må vi opp uansett pga storesøstre som skal på skole/barnehage.

Skrevet

Her legger vi henne i 19-19.30 tiden og sover til alt fra 08-10.00 dagen etter uten mat på natta. er 8mnd.

Skrevet

Legger seg 7, senest halv 8, han er 6,5 mnd.

Står opp rundt 8 halv 9

Skrevet

Vår legger seg 18.30 sover da sammenhengende til mellom 07 og 09. Han er 9 mnd.

Skrevet

Legger seg mellom 18.30 - 19.00 og sover til 07.00 - 08.00..

Han er 11 mnd, sover hele natten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...