Gå til innhold

Dere som bruker voksipose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..pakker dere inn babyen med alle 3 sidene da? Jeg har bare på gutten min ullbody,strømpebukse,lue og ullsko og bruker bare den ene siden på voksiposen....den på enden..og han er god og varm da jeg tar han opp. Alle er jo såklart forskjellige og min har alltid vært varm av seg. Men syntes det ser så varmt ut når jeg ser de som pakker de inn med alle sidene. Det kommer nok ikke jeg til å gjøre før det blir -10 grader. .....men som sagt..noen er frysne og noen er varme av seg :)

Skrevet

Jeg bruker alle "delene" når jeg pakker inn snuppa. Har på henne bare strømpebukse, men har ullsokker i tillegg, samt ulljakke og lue og votter. Snører ganske godt sammen på toppen, men hun klarer allikevel å få hendene utenfor. Hun er ikke for varm når jeg tar henne opp. Har brukt det samme på +5 som -5 grader.

Skrevet

Jeg har lammeskinn i bunn. På gutten har jeg bommulls body og strømpis, bukse av et eller annet slag. Strikka ulljakke, lue, på kalde dager tar jeg også på votter, Lukker den helt igjen og han er ikke svett. Jeg har ulldyne i voksien

Skrevet

Hei fiskelisken ;o)

Jeg pleide alltid å brette alle sidene på Voksiposen rundt Vidajenta...

Og hun hadde da på seg ullbody, ullstrømpebukse, fleecedress, lue og kanskje votter.. (Hun er VELDIG varm av seg..)

.. Nå har vi fått en splitter ny Voksi Urban .. m/glidlås på begge sider forann.. Er veeeldig fornøyd :=)

Hadde dere et hyggelig treff på onsdag?

Håper vi ses snart - ha en fin helg!!

Klemmer fra meg & Vida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...