Trultemor til ei lita småfrøke Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei, I forbindelse med at mammapermisjonen min går ut i slutten av januar, ønsker vi en "hvit" dagmamma til å passe vår skjønne lille prinsesse. Vi bor på Billingstad, så fint om du bor i nærheten.
supermamma til 2 tette Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Kan ikke du gi meg et hint om du finner dagmamma med plass til flere? Har akkurat flyttet til Billingstad og dagmammaen vår har sagt opp. Fra januar er vi uten plass, så da har vi et stort problem...
Trultemor til ei lita småfrøke Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Klart jeg kan:) Håper du også vil gjøre det samme:)
supermamma til 2 tette Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Det skal jeg!! Det er jo helt håpløst å finne ut hva man skal gjøre... Har hengt opp lapper i nærmiljøet, men fått dårlig respons :-(
Trultemor til ei lita småfrøke Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Samme her! Får håpe at det ordner seg!!
Sebbas mamma Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hei jenter! Jeg er nå i permisjon med jenta mi på 9 mnd, har også en sønn på 2 år som går i barnehagen. Da sv.permisjonen min også går ut snart og jenta mi ikke har fått barnehageplass ønsker jeg å ta til meg ett eller to barn. Jeg har tvillingvogn så vi kan komme oss ut på tur, hage og stor veranda. Ta kontakt med meg på mail om du er interressert. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå