ZZzZzzZ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Bruker dere det på babyene deres? Synes det er så sjelden man ser det på babyer nå... Ungen min bruker det veldig ofte! Synes det er så fint jeg Og artig når det er laget av bestemødre/oldemødre!
anette&tutta mari :) Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Bruker det hele tiden på snuppa vi Kjempefint og tradisjonelt!!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 min brukar stikkakle så sant han har noken. Så langt er det ikkje så masse som passar (han er kun 6veker). Men har knestømper, nokre sokkepar og litt smått. Driv å lagar nisshue til han, han har to stikkajakke som ventar på at han skal bli stor nok, og så driv eg å lagar ei bukse til han (str 1år, så er ei stund til den må vere ferdig:P). Synst besteforeldra kunne vore litt flinkare å strikke kle til han (går mest i tepper o.l.). ;P strikkakle er koselege, pene, varme og nyttige!<3
Anettemor82 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg er så heldig å ha en fantastisk flink svigermor som strikker nydelige plagg til gutten vår så det bruker han ofte. synes det er veldig fint med strikket plagg jeg også
Gjest mphs Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg har masse strikke klær til ungene mine. Og enda koselig at jeg lager de selv:o) Og veldig praktisk å kunne lage det jeg trenger når jeg trenger det.
ZZzZzzZ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 åå,flink og heldig du er da mphs
Gjest mphs Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Ja veldig kjekt. Om du kjenner noen som kan strikke og har innteresse for å lære det er det ikke så vanskelig å lære noen enkle ting først og så ta det derfra. Jeg lærte en vennine å strikke og hun tokt det ganske fort. Men så ville hun lære det også.
snaijka Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 bruker det nesten alltid! ingen ting er bedre enn ull!! synes det blir så klamt med fleece også holder de seg renere lengre
Yo&La+spire Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Jenta mi bruker masse ull om vinteren:) Eg strikker kjoler, gensere osv til henne og er jo selvfolgelig ekstra goy naar en har laget det selv;) (og saa faar en akkurat det en vil ha;) Liker best alpakkaull...og akkurat naa holder eg paa med julekjolen:)
Trulte76 Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 har ikke så mye strikket klært til han. Skulle ønske det, synes det er veldig fint med hjemmestrikka klær. Mamma strikket mye før, men greier ikke pga senebetenelse. Svigermor har strikket en jakke sm jeg har brukt litt, og en genser som han må vokse inn i først. Men jeg synes det er så fint med hele sett jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå