Gå til innhold

Ønsker mammavenninner og babyvenner ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jenta vår blir 1 år 10.des. Men, jeg skal være hjemme med henne til aug.09, Og siden alle som vi har vært sammen med dette 1.året begynner i bhg og på jobb nå, så er vi klare for å bli kjendt med nye:) Vi bor på Nordberg i Oslo, men er flexible på å møtes hvor som helst! Skal du tilbake i jobb i jan? Tenkte du å treffes i uke eller helg?

Hei Carina! Jeg går ikke hjemme lenger, er tilbake i full jobb men kan likevel tenke meg å treffe flere med barn på samme alder. Da kan man jo finne på noe i helgene eller for såvidt på ettermiddager også selv om det kan være litt stressende etter jobb og barnehage :-).

Ja, det hadde jo vært trivelig å treffes, selv om det blir ettermiddag/kveld. Jeg har en juli-06 gutt også, så da må jeg vel enten ha med han eller at pappaen passer... :o)

Kan ikke du sende meg en mail når/hvis du får tid?

[email protected]

Annonse

hei jeg har og ei tulle født i januar,den 24. hadde vært gøy og møtt andre med barn rundt samme alder,har ingen venner som har barn.. vertfall ikke som bor her i oslo så det hadde vært hyggelig med treff =) vi bor v/ tveita..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...